Gå til innhold

Forslag til bursdagsgave? Mann...

Anbefalte innlegg

Onsdag1365380628
Skrevet

Min kjære har snart bursdag og blir noen og førti denne gangen. Hva i allverden kjøper man i bursdagsgave?

Han har i grunnen det han trenger og ønsker seg ingenting. Klær er kanskje unntaket, men litt kjedelig å kjøpe i kjærestegave syns jeg. Han bruker ikke smykker eller slikt.

Jeg kunne tenkt meg å gi han noe som han kunne "holdt på med", en hobbygreie eller noe, men hva?

Han er interessert i musikk, liker å fiske å gå på tur..

Gjest stang inn
Skrevet

Sykkel! Sykkelutstyr; Cat Eye (km teller+), flaske, sadelveske, sykkelsko, tøff hjelm, sykkeltights, sykkeljakke, sykkelhansker, pumpe m/manometer.

Verktøy

Merkeklær

Fiskestang, ny snelle

Skrevet

Da finner du ut hvilken snelle han drømmer om, eller stang... eller sluker, spinnere, fluer... vadebukse, fiskeveske, fiskevest.

Eller du invisterer i gode sko til ham.

Tenk bakover og prøv om du kan huske en ting han har snakket om.

Til bursdagen for to år siden, fikk min kjære et par endurohansker. Han hadde nevnt dem et halvt år tidligere.

Til jul i fjor fikk han billetter til AC/DC konsert og pulsklokke. Begge deler var en ting han hadde snakket om, men ikke kommet til å kjøpe selv, selv om han i desember faktisk hadde tittet på diverse pulsklokker selv også....

Skrevet

Min kjære fikk en værhane i 40-årsgave. Vi har ikke fått satt den opp ennå og har blitt enige om å ha den på hytta når den blir ferdig. :o)

Det må legges til at det ikke er en hane som er symbolet på den da, men noe som betyr noe for oss begge to. :o)

Skrevet

Min kjære fikk en værhane i 40-årsgave. Vi har ikke fått satt den opp ennå og har blitt enige om å ha den på hytta når den blir ferdig. :o)

Det må legges til at det ikke er en hane som er symbolet på den da, men noe som betyr noe for oss begge to. :o)

Ja meg gjette: en hest, eller en jernhest til vinterbruk ;-)

Gjest sportsbutikk
Skrevet

Nytt fiskeutstyr / turutstyr.

Går du i en stor sportsbutikk, har de utrolig mye nytt og fancy utstyr.

Enten noe han ikke har, eller en ny og moderne utgave av det han har. Det har skjedd så mye med materialer osv de siste årene, så både sportsklær, kokeapparater, sekker, sykkelutstyr osv osv er noe helt annet nå enn for noen år tilbake.

Skrevet

En gutt her på stedet hadde en flott værhane, som jeg passerte hver dag på vei til/fra jobb. Så ble værhanen stjålet, til stor sorg for gutten og oss andre...

Skrevet

En gutt her på stedet hadde en flott værhane, som jeg passerte hver dag på vei til/fra jobb. Så ble værhanen stjålet, til stor sorg for gutten og oss andre...

Hvordan klarer man å stjele en værhane?! Man trenger jo stige? Hos oss ville man vært nødt til å klatre mange meter til værs...

Fryktelig synd at det er en del som ikke kan forskjellen på mitt og ditt - det gjør meg rett og slett forbannet å høre om sånt!

Skrevet

Hvordan klarer man å stjele en værhane?! Man trenger jo stige? Hos oss ville man vært nødt til å klatre mange meter til værs...

Fryktelig synd at det er en del som ikke kan forskjellen på mitt og ditt - det gjør meg rett og slett forbannet å høre om sånt!

Den stod ikke så høyt, var festet på inngangsporten. Det var nok fulle ungdommer som gjorde herverket da de passerte en natt.

Skrevet

Den stod ikke så høyt, var festet på inngangsporten. Det var nok fulle ungdommer som gjorde herverket da de passerte en natt.

Akkurat - da er det jo ingen sak å ta den med seg, selve figuren står jo løst på for å kunne snu seg med vinden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...