Lillemus Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Sykkelthightsen er vel mer polstra i baken og på innsiden av lårene vil jeg tro? Løpetightsen er jo ikke polstret i det hele tatt. 0 Siter
mrxx Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Sykkelthightsen er polstret, det er ikke løpetightsen. Forøvrig leste jeg løpetid og sykkeltights. Det er på tide at jeg får meg litt:-) 0 Siter
Gjest jeg lurer på dette Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Sykkelthightsen er polstret, det er ikke løpetightsen. Forøvrig leste jeg løpetid og sykkeltights. Det er på tide at jeg får meg litt:-) Det er sykkeltid, ikke løpetid. .-) Det er ingenting sexy med treningstights, så det er på tide med noe godt, ja ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Det er sykkeltid, ikke løpetid. .-) Det er ingenting sexy med treningstights, så det er på tide med noe godt, ja ;-) Treningsthights er nok hakket mer komiske enn sexy ja... ;o) 0 Siter
morsan Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Sykkelthightsen er polstret, det er ikke løpetightsen. Forøvrig leste jeg løpetid og sykkeltights. Det er på tide at jeg får meg litt:-) ;-) Ja det er jo spring time...;-) 0 Siter
Skyer Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Polstringen i baken, som gjør at sykkelsetet ikke gnager...:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.