Snikkersen Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Haster litt.... Jeg er så heldig å få hjelp av min 19 år gamle niese i dag når vi feier min datters bursdag (er alene med barna ellers). Men hva kan jeg gi henne som kompensasjon? 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Vet ikke helt hvor mye du tenkte å gi eller hvilken type hun er så det er vanskelig å si, men da jeg var 19 hadde jeg alltid behov for penger ;-), Jeg syns også det var ok å få ting jeg selv ikke alltid hadde råd til selv, som kostbar sminke, parfyme, en dyr t-skjorte osv. En ting til: Selv om penger kan virke kjedelig for en voksen giver er det fremdeles ikke en kjedelig gave for en ung mottaker... ;-) 0 Siter
Snikkersen Skrevet 18. april 2009 Forfatter Skrevet 18. april 2009 Vet ikke helt hvor mye du tenkte å gi eller hvilken type hun er så det er vanskelig å si, men da jeg var 19 hadde jeg alltid behov for penger ;-), Jeg syns også det var ok å få ting jeg selv ikke alltid hadde råd til selv, som kostbar sminke, parfyme, en dyr t-skjorte osv. En ting til: Selv om penger kan virke kjedelig for en voksen giver er det fremdeles ikke en kjedelig gave for en ung mottaker... ;-) Men hvor mye? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Når min datter var barnevakt for andres unger, så forventet hun å få penger for tjenesten, og ble skuffet, hvis hun bare ble lovet å få en gave. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Men hvor mye? Hvor mange timer og hva går jobben ut på da? 0 Siter
calendula Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 F.eks. kr 300,- ? Jeg hadde gitt kr500. Barnebursdager er slitsomme greier og så skal det ryddes etterpå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.