Snikkersen Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Haster litt.... Jeg er så heldig å få hjelp av min 19 år gamle niese i dag når vi feier min datters bursdag (er alene med barna ellers). Men hva kan jeg gi henne som kompensasjon? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Vet ikke helt hvor mye du tenkte å gi eller hvilken type hun er så det er vanskelig å si, men da jeg var 19 hadde jeg alltid behov for penger ;-), Jeg syns også det var ok å få ting jeg selv ikke alltid hadde råd til selv, som kostbar sminke, parfyme, en dyr t-skjorte osv. En ting til: Selv om penger kan virke kjedelig for en voksen giver er det fremdeles ikke en kjedelig gave for en ung mottaker... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Vet ikke helt hvor mye du tenkte å gi eller hvilken type hun er så det er vanskelig å si, men da jeg var 19 hadde jeg alltid behov for penger ;-), Jeg syns også det var ok å få ting jeg selv ikke alltid hadde råd til selv, som kostbar sminke, parfyme, en dyr t-skjorte osv. En ting til: Selv om penger kan virke kjedelig for en voksen giver er det fremdeles ikke en kjedelig gave for en ung mottaker... ;-) Men hvor mye? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Når min datter var barnevakt for andres unger, så forventet hun å få penger for tjenesten, og ble skuffet, hvis hun bare ble lovet å få en gave. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Men hvor mye? F.eks. kr 300,- ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Men hvor mye? Hvor mange timer og hva går jobben ut på da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calendula Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 F.eks. kr 300,- ? Jeg hadde gitt kr500. Barnebursdager er slitsomme greier og så skal det ryddes etterpå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.