Gå til innhold

En innbydende profil??

Anbefalte innlegg

Gjest Dallas-Cowboy
Skrevet

Jeg ønsker å få tilbakemeldinger på hvordan en profil bør se ut slik at jeg får "respons" med profilen jeg legger ut. Jeg har prøvd mange ganger å legge ut en profil med bilde osv.. men får ikke respons. Når jeg har lagt ut en profil, er den ikke overdrivende,sexfiksert eller obskøn. Bildet i den har vært helt vanlig. En ting jeg oxo lurer på.. Under her er ett eks på annonse en kvinne har skrevet... Hvis jeg hadde skrevet den på denne måten, hadde jeg ikke fått noe svar fordi den er som den er ord messig. Men denne kvinnes profil, får hun mange svar både fra kvinner og menn..

Les under:

Jeg er en kvinne på 36 år som bor i Oslo (sentrum/vest) og som søker en flott mann for felles hygge. Jeg søker deg som av opprinnelse er mulatt, afro-amerikansk eller afrikansk. Jeg ber om at dersom du ikke har den etniske opprinnelse jeg søker at du respekterer mine krav og ikke tar kontakt. Jeg vil være så ærlig å si at utseende betyr en del, og må innrømme at jeg er særdeles svak for høye menn. I tillegg synes jeg det er flott dersom du er trygg på deg selv og din egen seksualitet, men at du finner balansen mellom å ta ledelsen og respektere mine ønsker. Utseendemessig så tør jeg påstå at jeg er over gjennomsnittlig; muligens 7-8 på en skala fra 1 -10. Jeg har lys blondt langt hår, er 160 cm høy og figuren min er normal/formfull. Jeg trives godt med mine kvinnelige former som jeg holder i form med trening 2-3 ganger i uken.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men jeg hadde ikke orket å svare en som skrev "oxo". Det hadde vært mer enn nok til at jeg skygget banen.

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men jeg hadde ikke orket å svare en som skrev "oxo". Det hadde vært mer enn nok til at jeg skygget banen.

LOL, godt poeng. :-)

Skrevet

Jeg hadde aldri svart på en slik profil, det er helt sikkert!

Jeg var ærlig og sa at jeg søkte en mann, ikke en fotomodell, men den vanlgie mannen i gata. En som var trygg på seg selv og bla bla bla. Og fortalte litt om meg selv at jeg var separert, totalt ferdig med eksen som partner, hadde to barn og alder på disse. Høyde og utseende (hadde også et passbilde) og at jeg hadde mye å gi den rette. :o)

Fikk en god del svar og det siste svaret var fra ham som nå er min elskede forlovede. :o)

Skrevet

Som Ulvinnen og Lotte er inne på - skriv ordentlig! Jeg svarte faktisk ikke menn som skrev sms-språk og dialekt og hadde masse skrivefeil (det har ikke du altså!).

Gjest been there... got the t-shirt
Skrevet

''Under her er ett eks på annonse en kvinne har skrevet... Hvis jeg hadde skrevet den på denne måten, hadde jeg ikke fått noe svar fordi den er som den er ord messig. Men denne kvinnes profil, får hun mange svar både fra kvinner og menn..''

Mener du å si at dersom du skriver akkurat denne annonsen på din profil så vil du ikke få svar?? (evt. om du bytter ut de utseendemessige preferansene)??

Da hadde jeg jaggu meg prøvd. Dersom denne annonsen like gjerne kan være deg, så hvorfor ikke. Det jeg syns skinner litt gjennom, er at vedkommende er en litt seksuell type. Det er mange menn som liker det og svarer. Men det er ikke sikkert det er den type menn som svarer du er ute etter (jeg har fått mye rart i innboksen!)

Vet ikke hvilke sider du har profil, men enkelte dating/nettsamfunn har feks. interesse-grupper. Du kan da definere hvem du er enda tydeligere. Og ikke minst gjennom bilder. (Men det er ikke alle som er så hissige på å legge ut bilder da)..

Jeg vet ikke annet råd enn å forsette å prøve, om det er den veien du ønsker å gå, evt. prøve andre dating-tjenester/sider.

Min personlige erfaring er dårlig med nett-profiler, så jeg har lagt det på hylla for lengst. Men lykke til! :)

Gjest been there... got the t-shirt
Skrevet

''Under her er ett eks på annonse en kvinne har skrevet... Hvis jeg hadde skrevet den på denne måten, hadde jeg ikke fått noe svar fordi den er som den er ord messig. Men denne kvinnes profil, får hun mange svar både fra kvinner og menn..''

Mener du å si at dersom du skriver akkurat denne annonsen på din profil så vil du ikke få svar?? (evt. om du bytter ut de utseendemessige preferansene)??

Da hadde jeg jaggu meg prøvd. Dersom denne annonsen like gjerne kan være deg, så hvorfor ikke. Det jeg syns skinner litt gjennom, er at vedkommende er en litt seksuell type. Det er mange menn som liker det og svarer. Men det er ikke sikkert det er den type menn som svarer du er ute etter (jeg har fått mye rart i innboksen!)

Vet ikke hvilke sider du har profil, men enkelte dating/nettsamfunn har feks. interesse-grupper. Du kan da definere hvem du er enda tydeligere. Og ikke minst gjennom bilder. (Men det er ikke alle som er så hissige på å legge ut bilder da)..

Jeg vet ikke annet råd enn å forsette å prøve, om det er den veien du ønsker å gå, evt. prøve andre dating-tjenester/sider.

Min personlige erfaring er dårlig med nett-profiler, så jeg har lagt det på hylla for lengst. Men lykke til! :)

Misforsto totalt. Bare se bort fra svaret mitt.. :)

Når det gjelder annonsen din, syns jeg du skal lese "jeg har erfaring"'s svar til deg på seksualitetsforumet og prøve å forstå hva hun mener. Signerer den :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...