Gå til innhold

overnatting i kristansand

Gjest hiv o hoi=)

Anbefalte innlegg

Gjest hiv o hoi=)

Vi er 2 familier som har tenkt oss til krisiansand/sabelltann i sommer.Vi ønsker å leie 1 leilighet sammen.....3-4 soverom. Vi er 4 voksene og 6 eller 7 barn.Da vi bor i nord,og det koster ganske mye å reise,håper vi å kunne finne ett ikke altfor dyr plass å bo=)

Noen som har noen forslag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For all del; to velutstyrte campinghytter. Ikke bo sammen. Det er lettere roe ned barna til kvelds ved å bo separat/som naboer, og de voksne kan kose seg sammen med mat og drikke utenfor hyttene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær veldig obs om dere leier de studenthyblene som fungerer som vandrehjem/utleieleiligheter om sommeren, i hvert fall!

Vi var skikkelig uheldige med vårt valg, og kombinasjonen dårlig vær og små barn gjorde at vi måtte tilbringe mer tid der enn ønsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bodd på Roligheden, det er studentleilighet i et lite kompleks som leies ut om sommeren:

http://www.dyreparken.no/Overnatting/I-Kristiansand-og-omegn/SiA-Ferieleiligheter-Kristiansand/

Jeg ser at bikku advarer mot dette tilbudet, men jeg syntes det var bra (sommeren 2006 var det vel). Vet ikke hvor hun bodde, men Roligheden har kort vei til både sentrum (med buss) og badestrand (gangavstand), det er et lite uteområde der ungene kan leke trygt, og det gikk spesialbuss til Dyreparken i Sabeltann-sesongen (dette tilbudet må sjekkes hvert år).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bodd på Roligheden, det er studentleilighet i et lite kompleks som leies ut om sommeren:

http://www.dyreparken.no/Overnatting/I-Kristiansand-og-omegn/SiA-Ferieleiligheter-Kristiansand/

Jeg ser at bikku advarer mot dette tilbudet, men jeg syntes det var bra (sommeren 2006 var det vel). Vet ikke hvor hun bodde, men Roligheden har kort vei til både sentrum (med buss) og badestrand (gangavstand), det er et lite uteområde der ungene kan leke trygt, og det gikk spesialbuss til Dyreparken i Sabeltann-sesongen (dette tilbudet må sjekkes hvert år).

Jeg vet at det er mange bra studentleiligheter, og roligheden er sikkert fin. Vet ikke hva det het der vi bodde, men det var i utkanten av kvadraturet, mot baneheia. Rett ved et skate-anlegg. Det jeg mente var at de måtte sjekke godt på forhånd hva det var, for kvaliteten er veldig varierende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet at det er mange bra studentleiligheter, og roligheden er sikkert fin. Vet ikke hva det het der vi bodde, men det var i utkanten av kvadraturet, mot baneheia. Rett ved et skate-anlegg. Det jeg mente var at de måtte sjekke godt på forhånd hva det var, for kvaliteten er veldig varierende.

Det er sikkert et godt råd. Jeg vet at det er flere forskjellige leilighetskompleks innenfor samskipsnaden, på ulike steder og antakelig også av ulik standard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...