Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Schneisen stuss, Lotte! :-)

;-) Mannen min skryter fælt, hehe...!

Skrevet

De var fine!

Husker fra gamledager at det er noe rart med Sloggi-størrelsene. Var de spesielt små eller store, igjen?

Ja, de er både fine, og gode. Bomullstrusene til Sloggi er nok litt små, tror jeg. Men disse er normale.

Gjest Elextra
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1240143040' post='4134544]

Ja, de er både fine, og gode. Bomullstrusene til Sloggi er nok litt små, tror jeg. Men disse er normale.

Takk. Da tror jeg jaggu jeg skal forsøke noen slike jeg og :-)

Skrevet

Hehe, brukt dem mye?

Etter at jeg brakk armen i februar stoppa all trening opp og jeg har liksom ikke kommet igang igjen (selv om armen er i tipp topp stand nå) ;)

Jeg rock 1500 omdreininger i går uten at ringen falt ned! :o)

Skrevet

Jeg rock 1500 omdreininger i går uten at ringen falt ned! :o)

Wow! Jeg tror jeg hadde klart det jeg også, men tålmodigheten er det så som så med ;) Merker du det på livvidda?

Skrevet

Wow! Jeg tror jeg hadde klart det jeg også, men tålmodigheten er det så som så med ;) Merker du det på livvidda?

1500 rock er ca. 17 min og det går helt fint. Jeg har dessverre vært veldig sløv en lang stund, men nå er jeg forhåpentligvis i farta igjen så da får vi se om livmålet går inn!

Skrevet

1500 rock er ca. 17 min og det går helt fint. Jeg har dessverre vært veldig sløv en lang stund, men nå er jeg forhåpentligvis i farta igjen så da får vi se om livmålet går inn!

Ok, det skal jeg nok klare om jeg står foran TV'n ;)

Jeg slutta helt å trene når jeg brakk armen i februar, så nå er det jammen på tide å komme igang igjen ....

Skrevet

Kjøper litt både her og der. Triumph er nok favoritten. De er gode og holder lenge.

Skrevet

I det siste har jeg plukket med meg truser og singletter fra Pierre Robert på supern, lettvindt! Ellers går det i truser fra Lindex stort sett.

Ekstra fint undertøy kjøper jeg helst på LaLina, eller av og til Triumph (De har mye kjedelig og "voksent" undertøy på Triumph syns jeg men man kan finne noe fint innimellom.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...