Gå til innhold

Hønsehjerne! *haha*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahaha..

"Det der er jo en boks. Da må du si boks, ikke PC".

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mrs D

10

• Lotte :o)

9

• morsan

3

• Katt-ja

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1240090625' post='4134388]

Lurer på hva hun tenker om å se seg selv slik? Håper det går opp et lys for henne...

''Håper det går opp et lys for henne.''

Det beste for henne er nok at lyset er permanent slukket. Må jo være helt grusomt å oppdage at man både har dumma seg så til de grader ut og så havna på YouTube i tillegg.

Gjest minnah
Skrevet

Joa, enig i det, men det var heller ingen som gikk inn for å svare enkelt og greit på det hun spurte om.

Skrevet

Joa, enig i det, men det var heller ingen som gikk inn for å svare enkelt og greit på det hun spurte om.

Hun fikk jo enkle svar, men ville ikke godta svarene. I hennes hjerne het delene noe annet enn i RL, og da blokkerte hun videre info. Synes jeg. :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Halloo!

Mener du det?

Skrevet

Vet dere alle hva en prosessor er og hvordan man skifter den, da? Jeg aner ikke, og jeg er ikke blond!

Gjest minnah
Skrevet

Halloo!

Mener du det?

Ja, ellers ville jeg vel ikke skrevet det?

Nerdene svarte henne mye med enstavelses ord, selvsagt for å nøre oppunder frustrasjon og forvirring. -At hun reagerer på den barnslige måten hun gjør og nekter å ta til seg den infoen hun faktisk får, må selvsagt stå for hennes egen regning. :-)

Gjest minnah
Skrevet

Vet dere alle hva en prosessor er og hvordan man skifter den, da? Jeg aner ikke, og jeg er ikke blond!

Nei, jeg har ikke peiling! :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja, ellers ville jeg vel ikke skrevet det?

Nerdene svarte henne mye med enstavelses ord, selvsagt for å nøre oppunder frustrasjon og forvirring. -At hun reagerer på den barnslige måten hun gjør og nekter å ta til seg den infoen hun faktisk får, må selvsagt stå for hennes egen regning. :-)

Hvis du ikke vet forskjell på PC og dataskjerm, da er du rimelig blank...

Skal man lære noe, så nytter det ikke å insistere "at det man tror er rett er rett", da lærer man aldri:(

Skrevet

Noe sier meg at hun stort sett har brukt bærbare PC'er...? Det kan muligens unnskylde en _liten_ del...

Skrevet

Hvis du ikke vet forskjell på PC og dataskjerm, da er du rimelig blank...

Skal man lære noe, så nytter det ikke å insistere "at det man tror er rett er rett", da lærer man aldri:(

Jeg har mange år hatt kontakt med databrukere...og en god del av dem kaller skjermen for PC'en... Haha- eller data'n (et uttrykk jeg grøsser av..).

Men sånn som denne blondinen snakker, høres det kanskje ut som hun kke har brukt annet enn laptop'er før?

Skrevet

Jeg vet hvordan den ser ut og at den sitter inne i pc'n og ikke i skjermen ja. Og at det ikke er skjermen som er pc'n.

Skrevet

Noe sier meg at hun stort sett har brukt bærbare PC'er...? Det kan muligens unnskylde en _liten_ del...

''Noe sier meg at hun stort sett har brukt bærbare PC'er...? Det kan muligens unnskylde en _liten_ del...''

Programmet er flere år gammel, fra før den tiden hvermannsen hadde laptop i alle fall...

Skrevet

''Noe sier meg at hun stort sett har brukt bærbare PC'er...? Det kan muligens unnskylde en _liten_ del...''

Programmet er flere år gammel, fra før den tiden hvermannsen hadde laptop i alle fall...

Ah - har ikke sett det før, jeg...

Skrevet

Ah - har ikke sett det før, jeg...

Husker ikke hva serien het, men den gikk på tv for noen år siden.

Skrevet

Noe av det mest komiske var vel da hun beskyldte han for å bruke dataspråk da han snakket om en "hendel";-)

Skrevet

Ja, det vet jeg. Og jeg har byttet et par-tre stykker også. Og minnebrikker, CD-spillere, harddisker m.m.

Skrevet

Det var en såpass enkel forklaring at selv min ti år gamle sønn skjønte hva mannen mente.

Skrevet

Jeg har mange år hatt kontakt med databrukere...og en god del av dem kaller skjermen for PC'en... Haha- eller data'n (et uttrykk jeg grøsser av..).

Men sånn som denne blondinen snakker, høres det kanskje ut som hun kke har brukt annet enn laptop'er før?

Som Lillemus sier over her, dette programmet er fra før laptop ble allemannseie. Og jeg vet om fler for noen år sida som kalte skjermen for PC'en og selve PC'en for harddisken.

Skrevet

Som Lillemus sier over her, dette programmet er fra før laptop ble allemannseie. Og jeg vet om fler for noen år sida som kalte skjermen for PC'en og selve PC'en for harddisken.

''Og jeg vet om fler for noen år sida som kalte skjermen for PC'en og selve PC'en for harddisken.''

Rekker delvis hånda i været. Jeg har alltid kalt skjermen bare skjerm, men den store grå boksen trodde jeg var harddisken, ja. Alle pekte jo på den når de snakka om harddisken. Det tok en tid før jeg fikk med meg at boksen også inneholder en rekke andre ting. (Lenge siden nå, men dog...*S*)

Så at hun ikke visste på forhånd synes jeg er greit, men problemet er at hun overhodet ikke skjønte forklaringen og bare påstod at han bruke fagspråk hele tiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...