Gå til innhold

Utrolig hva unger kan få med seg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minstemor og jeg har en formiddag i uka helt alene hjemme, bare vi to :) De formiddagene prater vi om alt mellom himmel og jord. Hun blir fem i slutten av mai og har alltid mye på hjertet. Her forleden begynte hun å prate om hvor rart det var at man kunne lage et menneske. Hun forklarte at det var helt umulig for oss damer å lage baby helt alene fordi man måtte ha et mannefrø i damemagen før at det skulle bli en baby. Mannefrøet måtte treffe et dameegg og denne blandingen kunne da vokse og bli til en baby. Dessuten pleide damer å ha masse egg i magen, men ikke alle ble babyer.

Hun tenkte litt for hun fortsatte å fortelle om homofile. De homofile kunne også få baby, for de kunne bare avtale med noen andre homofile, men sånne som var "andre veien" (dvs. to damer). De kunne avtale å låne hverandre slik at de kunne lage baby og da kunne begge de to homofile damene og mennene få en baby hver. Dette syntes datra mi var en fryktelig lur løsning :)

Skrevet

I all verden, for en oppvakt unge du har!

Så langt er faktisk ikke min snart 8-åring kommet i kunnskaper ennå.... Men hun er ikke særlig interessert i temaet - 5-åringen er mye mer interessert i fødsler og å få barn og så vidt et snev av det å lage barn.

Skrevet

I all verden, for en oppvakt unge du har!

Så langt er faktisk ikke min snart 8-åring kommet i kunnskaper ennå.... Men hun er ikke særlig interessert i temaet - 5-åringen er mye mer interessert i fødsler og å få barn og så vidt et snev av det å lage barn.

Nå har jo minsten min to storesøstre hun lærer masse av da ;) De diskuterer alt mellom himmel og jord, enten med hverandre eller oss voksne. Lillesøster ser ut til å sitte i egne tanker, men jaggu får hun det ikke med seg allikevel ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...