Gå til innhold

Linni og Bernhard har skværet opp! *jippi* ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han ligner på de der to gærningene med den tigeren - de to gamle enmmilliongangeropererte homsene du vet.

Skrevet

Han ligner på de der to gærningene med den tigeren - de to gamle enmmilliongangeropererte homsene du vet.

*LOL*

Siegfried und Roy...

Skrevet

''Hva _er_ det med Bernhard?''

Jaja,- jeg er mer her: _Hvem_ er Bernhard (og Linni) Skjønner at det er et eller annet jeg har gått "glipp" av :-)

Skrevet

Jaja,- jeg er mer her: _Hvem_ er Bernhard (og Linni) Skjønner at det er et eller annet jeg har gått "glipp" av :-)

Hehe - slenger meg på denne: aner ikke hvem disse menneskene er.

Skrevet

Hehe - slenger meg på denne: aner ikke hvem disse menneskene er.

Jeg tror jeg har bestemt meg for at jeg vil fortsette å ikke vite det!

Skrevet

Jeg tror jeg har bestemt meg for at jeg vil fortsette å ikke vite det!

Samme her ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Må innrømme at jeg aldri har hørt om noen av dem...

Skrevet

Så bra da, så får jeg nattesøvnen tilbake - -

hvis jeg da ikke blir liggende våken og gruble på hvem Linni og Bernhard er.

Skrevet

Dette vet jeg ikke hvem er bortsett fra at jeg har kanskje sett hun blondinen. Har hun litt skrikete dum stemme? Derfor jeg eventuelt husker henne tenker jeg, jeg får fnatt og må raskt som f.. se en annen vei.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1240146767' post='4134558]

*LOL*

Siegfried und Roy...

Jah! Det var det de het ja!

Skrevet

Dette vet jeg ikke hvem er bortsett fra at jeg har kanskje sett hun blondinen. Har hun litt skrikete dum stemme? Derfor jeg eventuelt husker henne tenker jeg, jeg får fnatt og må raskt som f.. se en annen vei.

''Har hun litt skrikete dum stemme?''

Skrikete vet jeg ikke, men hun høres i alle fall ut som en umoden tiåring når hun snakker.

Skrevet

De er to wanna-be-er som var med på det ekstreme showet, der blant annet Mina fra P3 og en TVNorge-fyr skadet seg.

De var omtrent like dumme begge to ;-)

Skrevet

''Har hun litt skrikete dum stemme? Derfor jeg eventuelt husker henne tenker jeg, jeg får fnatt og må raskt som f.. se en annen vei.''

Ta bort "skrikete" og jeg er 100% enig;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...