Lotte :o) Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 http://www.seher.no/811005/linnig-og-bernhard-har-skvaeret-opp Ja, tenk det! Kjærligheten seiret igjen...!?! Hvor mange problemer rekker å dukke opp på ett år, tenker jeg da... Hva _er_ det med Bernhard? Det er noe rart med han... *s* 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Han ligner på de der to gærningene med den tigeren - de to gamle enmmilliongangeropererte homsene du vet. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 19. april 2009 Forfatter Skrevet 19. april 2009 Han ligner på de der to gærningene med den tigeren - de to gamle enmmilliongangeropererte homsene du vet. *LOL* Siegfried und Roy... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 ''Hva _er_ det med Bernhard?'' Jaja,- jeg er mer her: _Hvem_ er Bernhard (og Linni) Skjønner at det er et eller annet jeg har gått "glipp" av :-) 0 Siter
Helmi Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 ''Hva _er_ det med Bernhard?'' Jaja,- jeg er mer her: _Hvem_ er Bernhard (og Linni) Skjønner at det er et eller annet jeg har gått "glipp" av :-) Hehe - slenger meg på denne: aner ikke hvem disse menneskene er. 0 Siter
frosken Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Hehe - slenger meg på denne: aner ikke hvem disse menneskene er. Jeg tror jeg har bestemt meg for at jeg vil fortsette å ikke vite det! 0 Siter
Katt-ja Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Jeg tror jeg har bestemt meg for at jeg vil fortsette å ikke vite det! Samme her ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Må innrømme at jeg aldri har hørt om noen av dem... 0 Siter
fyrlykt Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Så bra da, så får jeg nattesøvnen tilbake - - hvis jeg da ikke blir liggende våken og gruble på hvem Linni og Bernhard er. 0 Siter
mrxx Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Dette vet jeg ikke hvem er bortsett fra at jeg har kanskje sett hun blondinen. Har hun litt skrikete dum stemme? Derfor jeg eventuelt husker henne tenker jeg, jeg får fnatt og må raskt som f.. se en annen vei. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1240146767' post='4134558] *LOL* Siegfried und Roy... Jah! Det var det de het ja! 0 Siter
Mrs D Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Dette vet jeg ikke hvem er bortsett fra at jeg har kanskje sett hun blondinen. Har hun litt skrikete dum stemme? Derfor jeg eventuelt husker henne tenker jeg, jeg får fnatt og må raskt som f.. se en annen vei. ''Har hun litt skrikete dum stemme?'' Skrikete vet jeg ikke, men hun høres i alle fall ut som en umoden tiåring når hun snakker. 0 Siter
cecily Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 ''Hva _er_ det med Bernhard?'' Jaja,- jeg er mer her: _Hvem_ er Bernhard (og Linni) Skjønner at det er et eller annet jeg har gått "glipp" av :-) De er to wanna-be-er som var med på det ekstreme showet, der blant annet Mina fra P3 og en TVNorge-fyr skadet seg. De var omtrent like dumme begge to ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Dette vet jeg ikke hvem er bortsett fra at jeg har kanskje sett hun blondinen. Har hun litt skrikete dum stemme? Derfor jeg eventuelt husker henne tenker jeg, jeg får fnatt og må raskt som f.. se en annen vei. ''Har hun litt skrikete dum stemme? Derfor jeg eventuelt husker henne tenker jeg, jeg får fnatt og må raskt som f.. se en annen vei.'' Ta bort "skrikete" og jeg er 100% enig;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.