Gå til innhold

Solcellelamper til gårdsplass ol.

Anbefalte innlegg

Gjest Pontiac
Skrevet

Skinner de noe særlig? Lades de kun av ren sol eller blir de ladet av sollyset også selv om solen har gjemt seg? Er det brukanes?

Tenker da på disse små som en stikker i bakken, man får gjerne kjøpt dem i pakker på f.eks. 3 stk.

Skrevet

Jeg har prøvd diverse varianter, fra helt billige til dyrere typer, og en ting er felles med alle: De lyser helt elendig og lyset varer knapt til det er såpass mørkt at det er noen vits med dem.

brilleslangen
Skrevet

Trenger du lys så gå for en annen løsning.. I beste fall er de solcelledrevne en skemningsskaper utover kvelden når mørket faller på... Men for atde skal lade seg opp ordentlig må solcellepanelet til enhver tid være rent, og i byer og større tettsteder skal det godt gjøres å greieå holde det rent nok...Og da lyser de også desto kortere... Og de gir uansett svært lite lys.. En lyslykt med stearinlys i gir nestenlikemye lys, ... Så de fungerer ikke slik jeg kunne tenkt meg... spotter langs bakken eller ordentlig hagelys er nok for de fleste en bedre løsning

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...