Gjest Pontiac Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Skinner de noe særlig? Lades de kun av ren sol eller blir de ladet av sollyset også selv om solen har gjemt seg? Er det brukanes? Tenker da på disse små som en stikker i bakken, man får gjerne kjøpt dem i pakker på f.eks. 3 stk. 0 Siter
Mrs D Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Jeg har prøvd diverse varianter, fra helt billige til dyrere typer, og en ting er felles med alle: De lyser helt elendig og lyset varer knapt til det er såpass mørkt at det er noen vits med dem. 0 Siter
brilleslangen Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Trenger du lys så gå for en annen løsning.. I beste fall er de solcelledrevne en skemningsskaper utover kvelden når mørket faller på... Men for atde skal lade seg opp ordentlig må solcellepanelet til enhver tid være rent, og i byer og større tettsteder skal det godt gjøres å greieå holde det rent nok...Og da lyser de også desto kortere... Og de gir uansett svært lite lys.. En lyslykt med stearinlys i gir nestenlikemye lys, ... Så de fungerer ikke slik jeg kunne tenkt meg... spotter langs bakken eller ordentlig hagelys er nok for de fleste en bedre løsning 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.