Gå til innhold

Flere som kutta røyken samtidig. Jeg er lurt!


Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Jeg er blitt lurt! Vi var flere som slutta å røyke samme uke i januar, og nå har jeg observert den ene med sneipen i kjeften, og den andre med winnertip og sigarettmaskin.

Nå er bare jeg igjen av de liksom røykfrie. *sur*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du burde jo heller være storfornøyd med at du er den eneste av dere som har vettet i behold og er målrettet nok til å holde deg unna røyken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde jo heller være storfornøyd med at du er den eneste av dere som har vettet i behold og er målrettet nok til å holde deg unna røyken ;)

Ahhh, men jeg blir jo irritert. Her driver jeg å sykler så svetten siler, så sitter resten av klabblaget på ræva å tenner sine gode sigaretter. *lyst på sig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du og bare liksom røykfri? Jeg snuser jeg og naboen kaller det for jukseslutt ;o)

Jeg har ikke røyka siden 17. januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1240162594' post='4134698]

Ahhh, men jeg blir jo irritert. Her driver jeg å sykler så svetten siler, så sitter resten av klabblaget på ræva å tenner sine gode sigaretter. *lyst på sig*

Se dem for deg om ti år! De sitter der med gulbrune tenner og gul finger, rynkete og gråbleke tryner, samt ekkel tørrhoste. Du har kritthvite tenner, er nesten rynkefri og ser glad og solbrun ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1240162630' post='4134699]

Jeg har ikke røyka siden 17. januar.

Da har du vært råflink, det er ikke lett å slutte uten å putte i seg annen nikotin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1240162630' post='4134699]

Jeg har ikke røyka siden 17. januar.

Du har vært steinflink, Lotte! Bra dag du slutta på var det også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se dem for deg om ti år! De sitter der med gulbrune tenner og gul finger, rynkete og gråbleke tryner, samt ekkel tørrhoste. Du har kritthvite tenner, er nesten rynkefri og ser glad og solbrun ut ;)

Vi klarer ikke å helt å se den gleden, togli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se dem for deg om ti år! De sitter der med gulbrune tenner og gul finger, rynkete og gråbleke tryner, samt ekkel tørrhoste. Du har kritthvite tenner, er nesten rynkefri og ser glad og solbrun ut ;)

...hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1240162630' post='4134699]

Jeg har ikke røyka siden 17. januar.

Hold ut, jente, du kommer ALDRI til å angre på det;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aliza1365380759

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1240162630' post='4134699]

Jeg har ikke røyka siden 17. januar.

Jeg sluttet 5. januar, og har ikke lyst å begynne igjen.. Hold ut! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du vært råflink, det er ikke lett å slutte uten å putte i seg annen nikotin.

Å joda jeg har kutta på årsvis ifm svangerskap, og ikke alltid røyka så mye heller. Stort sett 5-7 og dagen, i perioder 10-12 (sommers tid). Det er ikke noe problem å kutte ut, men knekken kommer mot sommer'n. Mye ute i fint vær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sluttet 5. januar, og har ikke lyst å begynne igjen.. Hold ut! :-)

Fornuftige du. Jeg har en kartong liggende i skapet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aliza1365380759

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1240162998' post='4134710]

Fornuftige du. Jeg har en kartong liggende i skapet...

Nei, fysj, den er bare å kvitte seg med vet du! Kan jo selge den billig og litt "anklagende" til noen av de som har begynt å røyke igjen? ;-) Samboeren min røyker fortsatt, så jeg har "tilgang" på røyk jeg også, men jeg ønsker ikke å begynne igjen. Hva er vitsen med å ha latt være i flere måneder hvis det ikke er for at en faktisk har sluttet? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fysj, den er bare å kvitte seg med vet du! Kan jo selge den billig og litt "anklagende" til noen av de som har begynt å røyke igjen? ;-) Samboeren min røyker fortsatt, så jeg har "tilgang" på røyk jeg også, men jeg ønsker ikke å begynne igjen. Hva er vitsen med å ha latt være i flere måneder hvis det ikke er for at en faktisk har sluttet? :-)

hehe.. Jeg kommer garantert til å festrøyke. tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aliza1365380759

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1240163265' post='4134715]

hehe.. Jeg kommer garantert til å festrøyke. tror jeg...

Det gjør ikke jeg, jeg kjenner så mange som har sluttet og gått via festrøyking til å begynne for fullt igjen. Det tøffeste for meg kommer til å bli å ikke røyke når jeg er stressa pga eksamen/masterlevering/muntligeksaminasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1240162960' post='4134709]

Å joda jeg har kutta på årsvis ifm svangerskap, og ikke alltid røyka så mye heller. Stort sett 5-7 og dagen, i perioder 10-12 (sommers tid). Det er ikke noe problem å kutte ut, men knekken kommer mot sommer'n. Mye ute i fint vær...

Jeg har røyke mellom 20 og 30 om dagen jeg så det er verre å la være da. Nå går det som regel 4 posesnus om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...