Gå til innhold

Flere som kutta røyken samtidig. Jeg er lurt!


Lotte :o)

Anbefalte innlegg

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1240163265' post='4134715]

hehe.. Jeg kommer garantert til å festrøyke. tror jeg...

Det hadde jeg en plan om også, men jeg skulle først ha et opphold på et halvår, sånn at jeg visste at jeg hadde kontroll. Etter et halvår hadde jeg imidlertid intet behov for røyk på fest heller, og dette er nå 9 år siden til høsten. Hold ut, dette greier du helt fint! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1240162998' post='4134710]

Fornuftige du. Jeg har en kartong liggende i skapet...

Jeg har også det :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du sur? Du har jo kutta røyken! Drit i de andre svake menneskene ;o)

Fordi jeg er bedre i konkurranse mot andre...? Nå er konkurransen avsluttet = jeg vant. Da kan jeg røyke gjennom sommer'n, så starter vi en røyke-fri-konkurranse igjen i september..?! ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1240164500' post='4134732]

Fordi jeg er bedre i konkurranse mot andre...? Nå er konkurransen avsluttet = jeg vant. Da kan jeg røyke gjennom sommer'n, så starter vi en røyke-fri-konkurranse igjen i september..?! ;-D

Nei, nei, nei!!! *holder Lotte hardt i ørene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada jeg kutta sammen med et par andre for snart fire år siden. Etter noen uker var det bare jeg som var røykfri. Det er jeg fortsatt - og de jeg kutta sammen med har slutta nok en gang. Håper det varer nå. Det er liksom greit å bli ferdig med det en gang for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minnah

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1240164500' post='4134732]

Fordi jeg er bedre i konkurranse mot andre...? Nå er konkurransen avsluttet = jeg vant. Da kan jeg røyke gjennom sommer'n, så starter vi en røyke-fri-konkurranse igjen i september..?! ;-D

Selvsagt kan du det! Vis dem at du er dama som klarer å slutte! Igjen - og igjen og igjen... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1240162594' post='4134698]

Ahhh, men jeg blir jo irritert. Her driver jeg å sykler så svetten siler, så sitter resten av klabblaget på ræva å tenner sine gode sigaretter. *lyst på sig*

Du er jo mange ganger sunnere og mer fornuftig enn dem! Ikke bry deg om de teite dustedamene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...