Gjest Hilsen en tobarns-mamma Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Skal reise til Hardanger (Ulvik) og ha med 2 mindre barn. Vil helst slippe å kjøre bil. Er tog til Voss og buss derfra en god ide? Har noen reist denne strekningen med barn og har synspunkter? 0 Siter
fresja Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Det spørs jo kanskje hvor i landet du reiser fra! 0 Siter
Gjest det finnes andre steder Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Siden du tar det som en selvfølge at vi vet hvor du reiser fra, formoder jeg at det er fra Oslo. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Det spørs jo kanskje hvor i landet du reiser fra! *Fnis* Når noen spør hvordan de kommer seg til et sted (eller hvor de får kjøpt noe) uten å opplyse om hvor de bor så bor de uten unntak i Oslo... 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Det er en grei måte å reise på. Fra togstasjonen på Voss går det direktebuss til Ulvik. Sjekk rutene, for bussen går ikke så ofte. Den stopper i Ulvik sentrum. Tar ca 1 time med buss fra togstasjonen. 0 Siter
Gjest Hilsen en tobarnsmamma Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 *Fnis* Når noen spør hvordan de kommer seg til et sted (eller hvor de får kjøpt noe) uten å opplyse om hvor de bor så bor de uten unntak i Oslo... Dere har helt rett... *flau* Noe så Oslo-sentrisk. Og så jeg som alltid kritiserer andre for det, jeg som selv har bodd andre steder enn Oslo i flere år og irritert meg over det samme. Så glemmer jeg det selv. Huff. Beklager til alle dere som ikke bor i Oslo! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Ser du har fått råd om tog fra Oslo til Voss og så videre med buss. Jeg har tatt toget på Bergensbanen med barn, og det var kjempegreit. Bestill familievogn, så har de litt ekstra lekeplass :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.