Gå til innhold

Litt i overkant sær, kanskje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sint Morrisey forlot scenen under konsert da han skjønte at noen fans spiste kjøtt...

Har ikke disse stjernene lange lister med "krav" før en konsert, da, om alt som skal være tilgjengelig på rommet osv. Da kunne han vel tatt med et krav der om at man ikke kunne selge kjøttmat under konserten??

http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=562400

Skrevet

Mannen er sær, det har han alltid vært. Men jeg hadde gladelig ofra et kjøttstykke eller to for å høre ham live. :-D

Skrevet

Mannen er sær, det har han alltid vært. Men jeg hadde gladelig ofra et kjøttstykke eller to for å høre ham live. :-D

Ja, ikke sant?

Dersom dette hadde vært så viktig for han, kunne han jo satt det som et vilkår for å holde konsert;-)

Skrevet

Jeg har vært på omvisning i Globen i Stockholm. Der fortalte de at Paul McCartney, som er fanatisk vegetarianer, forlanger at ingen av de som jobber med konserten hans (inkludert riggepersonale og alle "på-gølvet"-slaver) kan ha på seg noe som er laget av dyr. F.eks. ikke skinnstøvler. Det kan heller ikke være noe av skinn eller annet fra dyr, i garderober eller andre aktuelle rom.

Paul er jo en superstjerne, men har da visstnok også en kravliste (er det "rider" det heter?) så lang som et vondt år.

Så forbud mot kjøttspising ville nok ikke skape sensasjon.

Skrevet

Jeg har vært på omvisning i Globen i Stockholm. Der fortalte de at Paul McCartney, som er fanatisk vegetarianer, forlanger at ingen av de som jobber med konserten hans (inkludert riggepersonale og alle "på-gølvet"-slaver) kan ha på seg noe som er laget av dyr. F.eks. ikke skinnstøvler. Det kan heller ikke være noe av skinn eller annet fra dyr, i garderober eller andre aktuelle rom.

Paul er jo en superstjerne, men har da visstnok også en kravliste (er det "rider" det heter?) så lang som et vondt år.

Så forbud mot kjøttspising ville nok ikke skape sensasjon.

Oi, det var litt av noen krav, ja. Jeg er ikke blant dem som har flest ting i skinn, men jeg har jo flere skopar i skinn, noen belter, samt veske og lommebok;-) Men hadde jeg fått vært med Paul McCartney hadde jeg gladelig gått til innkjøpt av lommebok i stoff! :-)

Skrevet

Oi, det var litt av noen krav, ja. Jeg er ikke blant dem som har flest ting i skinn, men jeg har jo flere skopar i skinn, noen belter, samt veske og lommebok;-) Men hadde jeg fått vært med Paul McCartney hadde jeg gladelig gått til innkjøpt av lommebok i stoff! :-)

''Men hadde jeg fått vært med Paul McCartney hadde jeg gladelig gått til innkjøpt av lommebok i stoff! :-)''

Jeg hadde gladelig kjøpt skinnstøvler bare for å slippe. :-)

Morrissey er nok mer min greie.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...