Sofies mamma Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hvor kjøper jeg det? Gjerne nettbutikk, evt annen butikk. Men skal ikke til Dyreparken, så det går ikke... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusi Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hvorfor ikke gjøre det enkelt? Pinky er såvidt jeg husker en helt vanlig gutt, med litt for små klær. Få tak i en T-skjorte med striper, bruk en av de alt for korte buksene og knyt et tørkle på hodet. For å gjøre antrekket komplett tegner du et stort arr i fjeset eller på armen med en av dine eye-linere. Jeg har også sett pinky i en alt for liten matros-dress, men skal du kjøpe er det like greit å gå for sabeltann-jakken og parykken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofies mamma Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Hvorfor ikke gjøre det enkelt? Pinky er såvidt jeg husker en helt vanlig gutt, med litt for små klær. Få tak i en T-skjorte med striper, bruk en av de alt for korte buksene og knyt et tørkle på hodet. For å gjøre antrekket komplett tegner du et stort arr i fjeset eller på armen med en av dine eye-linere. Jeg har også sett pinky i en alt for liten matros-dress, men skal du kjøpe er det like greit å gå for sabeltann-jakken og parykken. "... skal du kjøpe er det like greit å gå for sabeltann-jakken og parykken" Da ligner man i hvertfall ikke mye på Pinky?! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusi Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 "... skal du kjøpe er det like greit å gå for sabeltann-jakken og parykken" Da ligner man i hvertfall ikke mye på Pinky?! Nei, man ligner ikke mye på Pinky i Sabeltann-jakke og parykk ) Det er ingen av mine barn som har ønsket å ligne Pinky, men alle har med jevne mellomrom brukt Sabeltann-utstyret. Hvis man skal investere mange hundre kroner i et utklednings-antrekk, synes jeg det bør være interessant å bruke det mange ganger. Et Sabeltann-antrekk kan sikkert også selges. Det kommer jo litt an på anledningen og alder på barnet, men den hjemmelagede varianten burde fungere som Pinky hvis det er favioritten hos dere ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.