Gå til innhold

Pinky utkledning/kostyme

Sofies mamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor ikke gjøre det enkelt?

Pinky er såvidt jeg husker en helt vanlig gutt, med litt for små klær.

Få tak i en T-skjorte med striper, bruk en av de alt for korte buksene og knyt et tørkle på hodet.

For å gjøre antrekket komplett tegner du et stort arr i fjeset eller på armen med en av dine eye-linere.

Jeg har også sett pinky i en alt for liten matros-dress, men skal du kjøpe er det like greit å gå for sabeltann-jakken og parykken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofies mamma

Hvorfor ikke gjøre det enkelt?

Pinky er såvidt jeg husker en helt vanlig gutt, med litt for små klær.

Få tak i en T-skjorte med striper, bruk en av de alt for korte buksene og knyt et tørkle på hodet.

For å gjøre antrekket komplett tegner du et stort arr i fjeset eller på armen med en av dine eye-linere.

Jeg har også sett pinky i en alt for liten matros-dress, men skal du kjøpe er det like greit å gå for sabeltann-jakken og parykken.

"... skal du kjøpe er det like greit å gå for sabeltann-jakken og parykken"

Da ligner man i hvertfall ikke mye på Pinky?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"... skal du kjøpe er det like greit å gå for sabeltann-jakken og parykken"

Da ligner man i hvertfall ikke mye på Pinky?!

Nei, man ligner ikke mye på Pinky i Sabeltann-jakke og parykk :o)

Det er ingen av mine barn som har ønsket å ligne Pinky, men alle har med jevne mellomrom brukt Sabeltann-utstyret.

Hvis man skal investere mange hundre kroner i et utklednings-antrekk, synes jeg det bør være interessant å bruke det mange ganger. Et Sabeltann-antrekk kan sikkert også selges.

Det kommer jo litt an på anledningen og alder på barnet, men den hjemmelagede varianten burde fungere som Pinky hvis det er favioritten hos dere :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...