Hønemoren Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Kan jeg få gjort noe så jeg slipper dette?: Jeg får mail på den vanlige mailadressen min hver gang noen venner av mine venner skriver på veggen til mine venner. Det blir så mange mailer å motta som jeg egentlig ikke har interesse av. Er helt ny på Facebokk jeg så har ikke greie på så mye her. 0 Siter
Gjest facebook Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Du må se på dine innstillinger eller profilen din, der krysser du vekk om at du vil ha mail tilsendt når det kommer noe på FB til deg. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 20. april 2009 Forfatter Skrevet 20. april 2009 Du må se på dine innstillinger eller profilen din, der krysser du vekk om at du vil ha mail tilsendt når det kommer noe på FB til deg. Takk, da skal jeg se der. Greit nok at det kommer på mailen når det er til meg, men ikke når det er fra/til de andre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.