Gå til innhold

paradise...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som irriterer seg over stygge lene? Huff, for ei merr...

Skrevet

Hun er en sjefsbitch og et levende eksempel på hvorfor man bør gå i en stor sirkel rundt nord-norske kvinnfolk.

Mary Poppins
Skrevet

Tenk å være så ondskapsfull som henne! Hun tapte seg mange hakk idag ja... ordentlig møkkadame..

Gjest anna72
Skrevet

Makan til negativ drittkjerring skal du lete lenge etter. Oppføre seg så stygt mot andre, helt forkastelig..

Får håpe for hennes skyld, og ikke minst, hennes nærmeste, at hun ikke er så ille til vanlig.

I starten syntes jeg hun virket rett så hyggelig jeg, men ikke nå mer........

Skrevet

Hun er en sjefsbitch og et levende eksempel på hvorfor man bør gå i en stor sirkel rundt nord-norske kvinnfolk.

Neimen, stakkars nick, da!

Så trist at du har så dårlige opplevelser med nordnorske damer. Du får ta deg en studietur nordover, så du finner ut at de færreste er som Lene ;)

Gjest anna72
Skrevet

Er nok like stor forskjell på kvinnene nord i landet som alle andre steder i landet.

Skrevet

Neimen, stakkars nick, da!

Så trist at du har så dårlige opplevelser med nordnorske damer. Du får ta deg en studietur nordover, så du finner ut at de færreste er som Lene ;)

Jeg har bodd nordpå. Jeg har ikke noe imot en ONS med rasen, men under samme taket får du meg ikke.

Lene er ganske typisk, stor i kjeften, påståelig, sutrete, og allvitende.

Hun er en ganske typisk psykologistudent også. Hun har innerst inne skjønt at hun ikke er helt navla, og prøver å finne ut hvorfor.

Skrevet

Jeg har bodd nordpå. Jeg har ikke noe imot en ONS med rasen, men under samme taket får du meg ikke.

Hun er en ganske typisk psykologistudent også. Hun har innerst inne skjønt at hun ikke er helt navla, og prøver å finne ut hvorfor.

Du aner ikke hva du går glipp av ;)

Men jeg ville heller ikke hatt Lene eller hennes like i matfatet over lengre tid, nei.

Gjest Kjenner mange nordlendinger
Skrevet

Tror du generaliserer litt vel mye her.........å påstå vitner mer om seg selv enn noe annet.

Skrevet

Jeg hadde i utgangspunktet bestemt meg for å ikke engasjere meg i paradise hotel, og langt mindre bli provosert følelsesmessig!

Men tiltross dette, har jeg ikke kunnet unngå å bli mer og mer irritert over Lene som ikke har gjort annet enn å baksnakke og prate dritt om de andre de siste ukene. Og episoden med Margrethe igår tok virkelig kaka!

Her gikk hun langt over streken. Og forhåpentligvis viste hun sitt "sanne jeg" såpass tydelig at de andre deltagerne våkner opp og ser hvor manipulerende og dominerende hun er...

Skrevet

Tror du generaliserer litt vel mye her.........å påstå vitner mer om seg selv enn noe annet.

Ja, selvfølgelig. Jeg ville ikke levd med meg selv heller, hadde jeg vært en annen.

Skrevet

Du aner ikke hva du går glipp av ;)

Men jeg ville heller ikke hatt Lene eller hennes like i matfatet over lengre tid, nei.

Jeg har to svigersøstre fra Nord Gnore. Den ene er omtrent som Lene, den andre er verre.

Jeg har prøvd mange av dem, men nei takk.

Damer som snakker nynorsk er også skumle!

Takker meg til trønderdamer og de fra sørlandet. De både høres og ser bra ut.

Skrevet

Jeg har to svigersøstre fra Nord Gnore. Den ene er omtrent som Lene, den andre er verre.

BØ! (på klingende nordlandsk) - blei du skræmt?

Gjest Hannamon
Skrevet

Har enda ikke skjønt hvorfor Magrethe skal være så falsk som Lene sier? Fordi hun er sjenert og at hun ikke kommer overens med jentene? Og så endelig finner ei jente hun kommer overens med og begynner å smile og prate? Dette er jo helt naturlig reaksjon for alle??

Lene SER ond ut og viser nå at hun oppfører seg like ondt som hun ser ut...

Og hun skal bli psykolog?? Grøss og gru...

Skrevet

Glem no endelig ikkje oss sunnmørsdamane! Sjøl om vi snakka ganske så nynorsk, så e vi rålekre!! *blafrer med øyevippene*

Skrevet

Glem no endelig ikkje oss sunnmørsdamane! Sjøl om vi snakka ganske så nynorsk, så e vi rålekre!! *blafrer med øyevippene*

Du trenger ikke bekymre deg, du har vært på min 10 på topp liste lenge.

togli, nå også med hipsters!

*fornøyd*

Skrevet

BØ! (på klingende nordlandsk) - blei du skræmt?

Det heter ikke BØ! på nordlandsk. Det sies på en mye mere langtrukken og femi måte. bøøøuøøø.

Skrevet

Du trenger ikke bekymre deg, du har vært på min 10 på topp liste lenge.

togli, nå også med hipsters!

*fornøyd*

Thænk's ;)

Skrevet

Det heter ikke BØ! på nordlandsk. Det sies på en mye mere langtrukken og femi måte. bøøøuøøø.

Vel... det er vel mange forskjellige dialekter her nord. Hos oss sier vi BØ!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...