Kornblomst1365380874 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ser i oppskrifter at det foreslås å farge kokos grønn og ha dette på toppen av sjokolade kremen. Liker de fleste barn kokos da, hva mener dere? Hvis vi heller velger grønn krem, er det noen som har en oppskrift som passer en melkealergiker? Kan noen svare meg på hvordan jeg kommer i kontakt med dr. online? Skal bytte e-mail adr. men vil gjerne beholde nicket mitt og har sendt en mail for et par mnd siden uten å få svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MayLynn Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg har prøvd å farge melis og ha den litt tykk. Det gikk greit. Men det spørs jo hvordan pynten skal være da. Jeg lagde en fotballbane. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg har bakt kokosmuffins mange ganger, og det slår alltid an. Grønn krem: Melis med konditorfarge. Ikke sjokoladekrem, men den må vel være umulig å få grønn uansett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bikku Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg har bakt kokosmuffins mange ganger, og det slår alltid an. Grønn krem: Melis med konditorfarge. Ikke sjokoladekrem, men den må vel være umulig å få grønn uansett. Jeg har farget kokos med konditorfarge, og det ble grønt, og så har jeg laget smørkrem med grønn farge som også funka fint. Mi erfaring er imidlertid at unger, som voksne, er skeptiske til grønne kaker... Derfor har jeg gått over til å ha grønt kokosgress bare innafor "16-meteren", og sjokolade ellers. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MayLynn Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Aha - kom på en ting. Krem med HVIT sjokolade som farges grønn med konditorfarge? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg har farget kokos med konditorfarge, og det ble grønt, og så har jeg laget smørkrem med grønn farge som også funka fint. Mi erfaring er imidlertid at unger, som voksne, er skeptiske til grønne kaker... Derfor har jeg gått over til å ha grønt kokosgress bare innafor "16-meteren", og sjokolade ellers. Høres smart ut. Da har du en jordbane med litt gress foran mål. Sikkert kjempefint det:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bikku Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Høres smart ut. Da har du en jordbane med litt gress foran mål. Sikkert kjempefint det:-) Når man ser på banene på denne tida av året, så er det jo bare mold og gjørme utpå der likavel 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Når man ser på banene på denne tida av året, så er det jo bare mold og gjørme utpå der likavel Jepp:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kornblomst1365380874 Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Jeg har prøvd å farge melis og ha den litt tykk. Det gikk greit. Men det spørs jo hvordan pynten skal være da. Jeg lagde en fotballbane. Jeg bare elsker dr. online og alle flotte mennesker som finnes her inne:-) alltid hjelp å få!! Går for varianten til bikku. Jeg er litt skeptisk til for mye grønn kokos, men nå kan de som vil få fra "16 meteren" og de andre vanlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg lagde sjokoladekake med grønt trekk (fotballbane) til et selskap med bl.a. en liten melkeallergiker. Brukte melisglasur og grønn konditorfarge, det fungerte kjempefint. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg har farget kokos med konditorfarge, og det ble grønt, og så har jeg laget smørkrem med grønn farge som også funka fint. Mi erfaring er imidlertid at unger, som voksne, er skeptiske til grønne kaker... Derfor har jeg gått over til å ha grønt kokosgress bare innafor "16-meteren", og sjokolade ellers. ''Mi erfaring er imidlertid at unger, som voksne, er skeptiske til grønne kaker... '' Virkelig? Her blir grønne fotballkaker revet vekk - med sklitaklinger. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Aha - kom på en ting. Krem med HVIT sjokolade som farges grønn med konditorfarge? Hvit sjokolade kan vel slett ikke spises av melkeallergikere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MayLynn Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hvit sjokolade kan vel slett ikke spises av melkeallergikere. Nå glemte jeg det om melk, beklager :-) og jeg som har en datter med cøliaki... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Nå glemte jeg det om melk, beklager :-) og jeg som har en datter med cøliaki... Fort gjort. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.