Gå til innhold

HÆ ? Positiv graviditetstest ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er jaggu meg blitt gravid - er litt i sjokk og trenger å dele det med noen idag! Er akkurat 4 uker, så det er enda tidlig.

Har 2 levendefødte barn, og har mistet 3 foster mellom uke 11-16. Siste svangerskap var tidlig i høst. Har hatt utredning, men legen mener at det bare har vært uflaks. HAr hatt utslag på mangel av protein C og S, og det påvirker koagulasjonen til blodet (risiko for blodpropp). Selv er jeg overbevist om at her er svaret på hvorfor fosteret stopper opp i utviklingen (aldri blitt utstøtt, oppdaget på ultralyd hver gang)

Har bestilt meg time til privat spesialist i morgen, og skal diskutere evt. bruk av blodtynnende medisiner med han.

Kryss fingerene folkens, jeg er egentlig mer nervøs enn glad denne gangen. Men hadde vært så inderlig og intenst lykkelig viss dette resulterer i en nydelig liten baby! Foreløbig termin er 1.januar, så kanskje det blir nyttårsbarnet?

Sånn, takk for dere som gadd å lese tankene mine i dag!

Hilsen en glad og nervøs

Skrevet

Jeg krysser fingrene for deg. Flott at du tar tak i det og drar til spesialist med en gang.

Skrevet

Kjære Ingoen - jeg håper at dette svangerskapet vil gå bra, at du får all den oppfølginga du trenger!

klem

Skrevet

Jeg får helt gåsehud jeg!!!

Gratulerer - og masse, masse lykke til. Jeg skal krysse alt jeg har!!!

Skrevet

Gratulerer så mye med graviditeten!

Så fint at du oppsøker spesialist helt fra starten, da vil du nok bli godt ivaretatt!

De beste ønsker for månedene framover!

Skrevet

Oi - så koselig nyhet da :o) Gratulerer så mye. Krysser fingre og tær for deg. Håper alt går bra denne gangen, og at du får riktige medisiner og oppfølging så lille spira klorer seg fast.

Gjest minnah
Skrevet

Krysser fingre og tær for at det kommer en ingobaby til nyttår!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...