Gå til innhold

Har vi en sak?

Anbefalte innlegg

suzann1365381182
Skrevet

Viasat ville ha oss som kunder, og lovet oss en pris. Vi spurte flere ganger om den prisen de oppga stemmer, og at det ikke kommer noen flere regninger etterpå. De samtykket.

Nå er de forventa regningene betalt, og angrefristen er over for et par uker siden. Så kommer _den_ regningen på nesten 4000. Vi må betale for ting de ikke har opplyst om.

Vi har ringt og klaget, og de ber oss sende en mail. Har vi en god sak? Jeg er så frustrert, for dette har vi ikke råd til.

Gjest minnah
Skrevet

Jeg ville enkelt og greit skrevet et klagebrev der jeg forklarer at jeg har fått faktura på noe jeg aldri har gått med på og, avsluttet med ordene "kravet bestrides".

Har de deres signatur på papirer i forbindelse med dette?

Skrevet

Dette har jeg opplevd med NextGenTel, og har ringt og klagd. Det var ikke slike summer som hos dere, men for meg ble det et prinsipp: Når de ga meg et tilleggstilbud uten ektra kostnader kan de ikke komme trekkende med "leie av utstyr" etc etterpå.

Hos meg ble kravene strøket - og det kom tre- fire av dem som jeg husker det.

Skrevet

Det har jeg opplevd også. Vi skulle få en ny mottaker uten kostnad. Men så viste det seg at vi også da fikk et tvillingkort som kostet 99,- pr. mnd.

Jeg returnerte mottakeren. (Men betalte returporto - og det skulle jeg jo ikke gjort) Skriv klagebrev umiddelbart!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...