suzann1365381182 Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Viasat ville ha oss som kunder, og lovet oss en pris. Vi spurte flere ganger om den prisen de oppga stemmer, og at det ikke kommer noen flere regninger etterpå. De samtykket. Nå er de forventa regningene betalt, og angrefristen er over for et par uker siden. Så kommer _den_ regningen på nesten 4000. Vi må betale for ting de ikke har opplyst om. Vi har ringt og klaget, og de ber oss sende en mail. Har vi en god sak? Jeg er så frustrert, for dette har vi ikke råd til. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Jeg ville enkelt og greit skrevet et klagebrev der jeg forklarer at jeg har fått faktura på noe jeg aldri har gått med på og, avsluttet med ordene "kravet bestrides". Har de deres signatur på papirer i forbindelse med dette? 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Dette har jeg opplevd med NextGenTel, og har ringt og klagd. Det var ikke slike summer som hos dere, men for meg ble det et prinsipp: Når de ga meg et tilleggstilbud uten ektra kostnader kan de ikke komme trekkende med "leie av utstyr" etc etterpå. Hos meg ble kravene strøket - og det kom tre- fire av dem som jeg husker det. 0 Siter
Speak Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Det har jeg opplevd også. Vi skulle få en ny mottaker uten kostnad. Men så viste det seg at vi også da fikk et tvillingkort som kostet 99,- pr. mnd. Jeg returnerte mottakeren. (Men betalte returporto - og det skulle jeg jo ikke gjort) Skriv klagebrev umiddelbart!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.