Gjest Snart alenemor Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Får man rabatt vist man har 1 barn i barnhage og 1 barn på sfo? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ikke i kommunen vi bor i. Her får vi kun søskenmoderasjon om du har to eller fler barn i barnehage. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det varierer fra kommune til kommune 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snart alenemor Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det varierer fra kommune til kommune Dette er Trondheim kommune.Står det noe om det på siden til kommunen tru? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ikke hos oss. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snart alenemor Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ikke hos oss. Men får man noe støtte til dette vist man er alenemor og far har barna annenhver helg?. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Men får man noe støtte til dette vist man er alenemor og far har barna annenhver helg?. Det kan vel tenkes. Kommer sikkert an på inntektene du har. Men jeg vet fryktelig lite om slike ting... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snart alenemor Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det kan vel tenkes. Kommer sikkert an på inntektene du har. Men jeg vet fryktelig lite om slike ting... Jeg også.Men må nok sette meg inn i det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atene Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Men får man noe støtte til dette vist man er alenemor og far har barna annenhver helg?. Du får dekket 64 % hvis du tjener under 6G (som er ca 420000). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snart alenemor Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Du får dekket 64 % hvis du tjener under 6G (som er ca 420000). Jeg ligger langt under den summen der ja.Men hva vist mor og far har barna 1 uke hver?.Er litt usikker på hvordan dette blir 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg også.Men må nok sette meg inn i det Hvis du snart blir alenemor, så vil jeg absolutt anbefale deg å finne ut av det meste vedr. støtteordninger. Dessverre er det ingen som forteller deg hva du har krav på med mindre du spør. Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atene Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg ligger langt under den summen der ja.Men hva vist mor og far har barna 1 uke hver?.Er litt usikker på hvordan dette blir Da får du ingenting. Men samtidig skal far betale halvparten av regningen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MayLynn Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Nei ikke hos oss. Ikke hvis vi har 2 barn i SFO heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MayLynn Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Dette er Trondheim kommune.Står det noe om det på siden til kommunen tru? Det gjør det helt sikkert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.