Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to skjermer. Hovedskjermen har vært tilkoblet med en vga?-DVI adapter, skjerm nr 2 med DVI kabel.

I dag kjøpte jeg en DVI kabel til hovedskjermen også, men nå står den plutselig som skjerm nr 2 på Nvidia kontrollpanelet. Om jeg kobler fra skjerm nr 2, så står fremdeles hovedskjermen som nr 2. Restart og det samme skjer igjen. Skifter rundt på pluggene bak på pc'n, men ingen endring.

Hva gør vi nu, lille du?

Skrevet

Ikke sikker på om jeg forstår hva problemet egentlig er? Får du bare hovedskjermen aktiv? Eller kommer den ene til venstre og den andre til høyre når du ville hatt dem omvendt?

Skrevet

Ikke sikker på om jeg forstår hva problemet egentlig er? Får du bare hovedskjermen aktiv? Eller kommer den ene til venstre og den andre til høyre når du ville hatt dem omvendt?

Jeg har hovedskjermen rett foran meg, og nr 2 til høyre. Nvidia kontrollpanelet vil ikke sette min hovedskjerm som nr 1 i panelet, uansett hva jeg gjør. Det medfører at Vista starter opp på det som panelet har definert som min hovedskjerm, dvs den til høyre.

Det må finnes en måte å sette min hovedskjerm som nr 1 i kontrollpanelet, så alt vises på den.

Skrevet

Jeg har hovedskjermen rett foran meg, og nr 2 til høyre. Nvidia kontrollpanelet vil ikke sette min hovedskjerm som nr 1 i panelet, uansett hva jeg gjør. Det medfører at Vista starter opp på det som panelet har definert som min hovedskjerm, dvs den til høyre.

Det må finnes en måte å sette min hovedskjerm som nr 1 i kontrollpanelet, så alt vises på den.

Hos meg er det bare å dra skjermene i ønsket rekkefølge i Control Panel > Display > Settings.

Skrevet

Jeg kjenner ikke Vista. Men hos meg setter jeg ikke rekkefølgen på skjermene i Nvidia-kontrollpanelet, men i Windows sine vanlige skjerminnstillinger.

Skrevet

Jeg kjenner ikke Vista. Men hos meg setter jeg ikke rekkefølgen på skjermene i Nvidia-kontrollpanelet, men i Windows sine vanlige skjerminnstillinger.

Jeg fikk fikset det. Selv om hovedskjermen står som nr 2, så kan jeg definere den som primary. Det var bare en krøkkete måte å få dette gjort på som rotet det til for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...