Gjest Tyven,tyven skal du hete Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Noen ganger når jeg inn i en butikk som har sånn alarm system så piper den.Og så noen ganger når jeg går ut.Folk ser rart på meg.Det skjer når jeg har med barnevogna så det må være noe i den som gjør utslaget.Det skjer ikke hver gang.Hva kan det være? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Du har ikke hatt oplpose med en flaske vin i vogna da? Alarmen på vinflasker utløser nemlig alarmer i mange butikker.. Pinlig.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Du har ikke hatt oplpose med en flaske vin i vogna da? Alarmen på vinflasker utløser nemlig alarmer i mange butikker.. Pinlig.. ''oplpose '' Kjære Spirello, tror nok du kan kutte vindrikkinga for i dag ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 ''oplpose '' Kjære Spirello, tror nok du kan kutte vindrikkinga for i dag ;-) hehe.. Her går det i kaffe og vann, men er litt trøtt i dag.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 hehe.. Her går det i kaffe og vann, men er litt trøtt i dag.. ;-) Kunne bare ikke dy meg .... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyven,tyven skal du hete Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Du har ikke hatt oplpose med en flaske vin i vogna da? Alarmen på vinflasker utløser nemlig alarmer i mange butikker.. Pinlig.. Drikker ikke vin jeg så det har jeg ikke :-) Det er tomt under vogna utenom regntrekket 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 ;-) Kunne bare ikke dy meg .... Hadde faktisk vært godt med et glass hvitvin i sola nå, men må nok hente lille pjokk, så får vente til freddan! ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det er faktisk tyverialarmene, som er for følsomme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mirakelet Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Sikkert noe magnetisk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Noen ganger så slår alarmene ut på barnevogner, og polvarer, og garasjeportåpnere, og bilbliotekbøker osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hypoen Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Dette opplevde jeg også , på vei inn i en butikk pep alarmen ....pinlig , for folk glor jo !! Jeg ville ha det oppklart ,så jeg tømte vogna for barn og varer. Det viste seg rett og slett at det var alarmen fra vognbutikken som ikke var fjernet !! Tok den bort og ingen mere piping ; ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyven,tyven skal du hete Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Dette opplevde jeg også , på vei inn i en butikk pep alarmen ....pinlig , for folk glor jo !! Jeg ville ha det oppklart ,så jeg tømte vogna for barn og varer. Det viste seg rett og slett at det var alarmen fra vognbutikken som ikke var fjernet !! Tok den bort og ingen mere piping ; ) Tror ikke det samme som har skjedd her.Har brukt vogna til 1 barn før og det skjedde ikke da.Og det skjer ikke hver gang.Rare greier 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.