Gå til innhold

Barnevogna er en tyv :-)

Gjest Tyven,tyven skal du hete

Anbefalte innlegg

Noen ganger når jeg inn i en butikk som har sånn alarm system så piper den.Og så noen ganger når jeg går ut.Folk ser rart på meg.Det skjer når jeg har med barnevogna så det må være noe i den som gjør utslaget.Det skjer ikke hver gang.Hva kan det være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har ikke hatt oplpose med en flaske vin i vogna da? Alarmen på vinflasker utløser nemlig alarmer i mange butikker.. Pinlig.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke hatt oplpose med en flaske vin i vogna da? Alarmen på vinflasker utløser nemlig alarmer i mange butikker.. Pinlig.. :)

''oplpose ''

Kjære Spirello, tror nok du kan kutte vindrikkinga for i dag ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''oplpose ''

Kjære Spirello, tror nok du kan kutte vindrikkinga for i dag ;-)

hehe.. Her går det i kaffe og vann, men er litt trøtt i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker ikke vin jeg så det har jeg ikke :-)

Det er tomt under vogna utenom regntrekket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

;-) Kunne bare ikke dy meg ....

Hadde faktisk vært godt med et glass hvitvin i sola nå, men må nok hente lille pjokk, så får vente til freddan! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette opplevde jeg også , på vei inn i en butikk pep alarmen ....pinlig , for folk glor jo !!

Jeg ville ha det oppklart ,så jeg tømte vogna for barn og varer. Det viste seg rett og slett at det var alarmen fra vognbutikken som ikke var fjernet !! Tok den bort og ingen mere piping ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette opplevde jeg også , på vei inn i en butikk pep alarmen ....pinlig , for folk glor jo !!

Jeg ville ha det oppklart ,så jeg tømte vogna for barn og varer. Det viste seg rett og slett at det var alarmen fra vognbutikken som ikke var fjernet !! Tok den bort og ingen mere piping ; )

Tror ikke det samme som har skjedd her.Har brukt vogna til 1 barn før og det skjedde ikke da.Og det skjer ikke hver gang.Rare greier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...