Gå til innhold

Apropos skatt

Anbefalte innlegg

Gjest Mirakelet
Skrevet

Jeg har gjort rettelser på ligningen,

når får jeg vite om skatteetaten godtar rettelsen?

Gjest høstløv
Skrevet

Det får du å vite når du får skatteoppgjøret og utskrift av ligningen.

Gjest Mirakelet
Skrevet

Det får du å vite når du får skatteoppgjøret og utskrift av ligningen.

Når er det? Er det når man vanligvis får skatteoppgjøret, f.eks. hvis man får penger igjen på skatten? Det har jeg pleid å få rundt st.hans.

Gjest Mirakelet
Skrevet

http://www.skatteetaten.no/Templates/Artikkel.aspx?id=9064&epslanguage=NO

Hvis skatteetaten trenger mr tid til selvangivelsen din pga rettingene, så får du ikke oppgjøret før til høsten, ellers får du oppgjøret 24. juni.

Takk :) Nå ser jeg at jeg får ikke skatteoppgjøret før til høsten uansett,

mannen min er selvstendig næringsdrivende -og vi har formue/bankinnskudd i en bank i en annen kommune... pluss jeg har gjort rettelser med vedlegg.... jaja får bare smøre meg med tålmodighet da. Håper nemlig på å slippe en feit restskatt og kanskje heller få igjen på skatten.

Skrevet

Takk :) Nå ser jeg at jeg får ikke skatteoppgjøret før til høsten uansett,

mannen min er selvstendig næringsdrivende -og vi har formue/bankinnskudd i en bank i en annen kommune... pluss jeg har gjort rettelser med vedlegg.... jaja får bare smøre meg med tålmodighet da. Håper nemlig på å slippe en feit restskatt og kanskje heller få igjen på skatten.

''-og vi har formue/bankinnskudd i en bank i en annen kommune''

Det er ihvertfall ikke nok til at man får høstutlegg! ;-) Men når mannen din er næringsdrivende, blir det høstutlegg på deg uansett;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...