Gå til innhold

hva skal jeg gjøre...uff..

Anbefalte innlegg

Gjest renate39
Skrevet

Jeg har fått ny jobb, og det jobber ganske mange der, men det jobber en som jeg har klinet med for en stund tilbake...ble temmelig full med han, men skjedde ikke noe mer. Han oppførste seg litt nonsjolant den kvelden, så etter en del alkohol endte det hele opp med at vi småkranglet...så husker jeg ikke mer. Temmelig uskyldig, men føler jeg har driti meg litt ut...er jo en voksen dame på 39...nå skal jeg begynne her, og føler det er litt flaut å se han....men ønsker jo så klart å jobber her. Hva kan jeg gjøre? Føler meg så dum! :(

Skrevet

Later som ingenting og satser på at han i det minste har såpass folkeskikk at han ikke sier noe?

Skrevet

Antageligvis føler han seg dum og flau også og derfor er det best å late som ingenting. Hva er det verste som kan skje?

Gjest renate39
Skrevet

Antageligvis føler han seg dum og flau også og derfor er det best å late som ingenting. Hva er det verste som kan skje?

sant...men var jeg som dreit meg ut føler jeg...vi rota ute på byen, så dro vi hjem til han med noen venner av han, klina, så dro j hjem etter kort stund...jeg ble så full...også ble jeg skuffet over at han ikke var "som forventet" i oppførsel..hadde lyst på kjæreste den tiden...og hadde nettopp hatt en tøff tid, så tålte veldig lite alkohold. Alt bare surret seg til den kvelden.. Føler jeg oppførte meg skikkelig fjernt. Dagen etter sa han at han syntes jeg ble så kjeftene og masete. ER jo absolutt ikke meg. det bare ble helt feil, for mye alkohol på en dårlig dag med og hvor jeg også var menalt veldig sliten...Føler meg bare så utrolig TEIT!!

Skrevet

sant...men var jeg som dreit meg ut føler jeg...vi rota ute på byen, så dro vi hjem til han med noen venner av han, klina, så dro j hjem etter kort stund...jeg ble så full...også ble jeg skuffet over at han ikke var "som forventet" i oppførsel..hadde lyst på kjæreste den tiden...og hadde nettopp hatt en tøff tid, så tålte veldig lite alkohold. Alt bare surret seg til den kvelden.. Føler jeg oppførte meg skikkelig fjernt. Dagen etter sa han at han syntes jeg ble så kjeftene og masete. ER jo absolutt ikke meg. det bare ble helt feil, for mye alkohol på en dårlig dag med og hvor jeg også var menalt veldig sliten...Føler meg bare så utrolig TEIT!!

Det beste du kan gjøre er å la være å tenke på det. Ingenting har skjedd, og om du har vært kjeftete, rotete og masete så er det ikke ulovlig. Han kommer ikke til å si noe, og ikke du heller og om ikke altfor lenge så har du glemt dette....

Gjest renate39
Skrevet

Det beste du kan gjøre er å la være å tenke på det. Ingenting har skjedd, og om du har vært kjeftete, rotete og masete så er det ikke ulovlig. Han kommer ikke til å si noe, og ikke du heller og om ikke altfor lenge så har du glemt dette....

takk:)

Gjest Elextra
Skrevet

Hvis det virkelig ikke var mer enn det du forteller her, ville jeg blåst en lang marsj i det!

Skjønner det kan føles pinlig, men forsøk å glemme det.

Skrevet

Lat som om du ikke husker det. For dette spiller faktisk ingen rolle!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...