ariadne Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 "Du fikk 37 rette av 50 mulige, Nå snakker vi! Ikke bare har du orket å lese deg gjennom alle spørsmålene, men du kan masse om musikk. Ett funn for ethvert quizlag!" Fornøyd, men skulle gjerne vært "nerd"... : ) http://tjenester.aftenposten.no/quiz/quiz.htm?id=7570 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Hoho, jeg fikk nøyaktig samme poengsum. Skulle gjerne havnet i nerdekategorien, jeg også. ''Du fikk 37 rette av 50 mulige, Nå snakker vi! Ikke bare har du orket å lese deg gjennom alle spørsmålene, men du kan masse om musikk. Ett funn for ethvert quizlag!'' 0 Siter
ariadne Skrevet 22. april 2009 Forfatter Skrevet 22. april 2009 Hoho, jeg fikk nøyaktig samme poengsum. Skulle gjerne havnet i nerdekategorien, jeg også. ''Du fikk 37 rette av 50 mulige, Nå snakker vi! Ikke bare har du orket å lese deg gjennom alle spørsmålene, men du kan masse om musikk. Ett funn for ethvert quizlag!'' Jevnt resultat! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.