Gå til innhold

Gå inn og ut som venn på Facebook

Anbefalte innlegg

Gjest finner mange familiemedlemmer
Skrevet

Jeg ble tipset om mulig venneskap (hobby) av en venn og legger da til denne andre. Skriver en liten hilsen som jeg alltid gjør når jeg legger til noen.

(Egentlig en uting det å ikke gjøre det synes jeg, men, men...)

Denne personen legger også meg til og skriver en hilsen tilbake til meg.

Så plutselig er denne vennen borte, og vennelista mi er et tall mindre. Javel, tenkte jeg, da har vel ikke denne personen funnet noe samhørighet med meg så det er jo greit.

Men nå plutselig ligger hun til i vennelisten min igjen! Jeg har jo ikke hverken sett eller hørt noe fra vedkommende siden hun meldte seg av. Mitt vennetall har gått opp en stk.

Er det sånn at vi kan melde oss "av og på" som vi vil når vi har blitt akseptert en gang?

Er det slik at den som melder ut og kan melde inn på ubestemt tid. Hvis jeg melder av lista mi en person, så kan jeg melde den på igjen etter en uke når jeg angrer? Altså den som melder ut er den som må melde inn?

Gjest Løveføtter
Skrevet

Man kan deaktivisere seg, og da "finnes" man ikke på facbook lenger. Men man kan aktivisere seg igjen, og da ser man personen igjen. Regner med det er noe slikt "vennen" din har gjort.

Gjest Fjesbok
Skrevet

Man kan deaktivisere seg, og da "finnes" man ikke på facbook lenger. Men man kan aktivisere seg igjen, og da ser man personen igjen. Regner med det er noe slikt "vennen" din har gjort.

Stemmer.

Har et par på min venneliste som gjør det samme.

Til vanlig er disse veldig aktive brukere med masse bilder og lang venneliste. Så får de vel nok, og prøver å ta en pause ved å deaktivere profilen sin.

Varer somregel bare et par dager...hehe..

Gjest minnah
Skrevet

Helt enig, en uting å ikke skrive en liten hilsen samtidig som man legger til som venn... jeg har gjort det i de fleste tilfeller, men ingen andre gjør det, så nå har jeg også sluttet..

trollemor;o)
Skrevet

Du kan "melde deg ut" av facebook, og når du " melder deg inn" igjen blir du automatisk venn med de du var venner med tidligere.

Det er nok det som har skjedd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...