Gå til innhold

Mer om bivirkninger...

Gjest også en mamma

Anbefalte innlegg

Gjest også en mamma

Av og til er verden morsom...

For å slippe at barnet skal bli sykt, så vaksinerer man. Men vaksinen fremkaller en latent urinveisinveksjon, og ungen blir sprekksjuk. Så han får antibiotika. Og gjett hva? Nå har han fått allergisk reaksjon på antibiotikaen...

Så nå får gutten antibiotika og etter råd pr. telefon fra legevakta dobbel dose av allergimedisin - og i morgen bærer det vel til legen igjen.

Hva blir det neste? :-) Jeg er litt oppgitt, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tzatziki1365380058

Oj, hva slags vaksine var det?

Hørtes absolutt ikke morsomt ut! Jeg er ekstrem vaksinetilhenger, men veldig kjedelig for de få som opplever skikkelige bivirkninger etterpå.

Håper det ikke blir noen "neste" i denne historien, og at det går bedre fra nå av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest også en mamma

Oj, hva slags vaksine var det?

Hørtes absolutt ikke morsomt ut! Jeg er ekstrem vaksinetilhenger, men veldig kjedelig for de få som opplever skikkelige bivirkninger etterpå.

Håper det ikke blir noen "neste" i denne historien, og at det går bedre fra nå av!

Det var trippel + polio (2. klasse på skolen). Han hadde nok gått med symptomfri UVI en stund, det visste vi ikke før han ble kjempesyk noen timer etter vaksinen.

Ja, jeg håper også at siste kapittel er skrevet. :-)

Det var nok ikke vaksinens "skyld", den bare utløste elendigheten. :-) Vaksinen stresser jo immunforsvaret, og da skal det mindre til både for å utløse infeksjoner og kanskje også å få allergiske reaksjoner.

Men kjedelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tzatziki1365380058

Det var trippel + polio (2. klasse på skolen). Han hadde nok gått med symptomfri UVI en stund, det visste vi ikke før han ble kjempesyk noen timer etter vaksinen.

Ja, jeg håper også at siste kapittel er skrevet. :-)

Det var nok ikke vaksinens "skyld", den bare utløste elendigheten. :-) Vaksinen stresser jo immunforsvaret, og da skal det mindre til både for å utløse infeksjoner og kanskje også å få allergiske reaksjoner.

Men kjedelig...

Hm, da har jeg i alle fall fått forklaring på hvorfor man skal være frisk når man vaksineres. Har egentlig ikke tenkt så mye på det før...

God bedring, da - krysser fingre for at det ikke blir flere runder i galskapen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...