Gå til innhold

Uvanlig store føtter?

brulla

Anbefalte innlegg

Gjest minnah

Dette må da være uvanlig stort? Min 9-åring bruker str 30 - 32, avhengig av skotype.

Tror nok heller det er din 9-åring som avviker fra statistikken her, unormalt eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Det samme om foreldrene er små av vekst. (liten skostr.?)''

Hehe - ingen regel uten unntak: jeg er 164 høy og bruker skostørrelse 41 :)

he he og jeg er 167 cm og bruker 37, faktisk av og til 36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruker 38 selv

''Min 9-åring bruker str 30 - 32,''

Om man først skal utpeke "ekstremiteter" må da 9-åringen din ha uvanlig små føtter. Fem-og-et-halvt-åringen min bruker str. 30, og kompisene hans har omtrent det samme.

Da har du en storfotet 5 åring, tror jeg. Men han er gutt, da - min jente, 5 år, bruker 27, og hennes små venninner bruker omtrentsamme størrelser. Litt større kanskje, men ikke mye.

9-åringen sier at hennes venninnner bruker str 34 - 35 i sko, så hun er sikkert litt uvanlig på skostørrelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8,5 åringen her (jente) bruker str. 34-35 og 10,5 åringen (gutt) er oppe i 37 nå. Jenta di har nok litt store føtter i tillegg til at skoene kanskje var litt små i str?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Så slik er det ja

Dette må da være uvanlig stort? Min 9-åring bruker str 30 - 32, avhengig av skotype.

Tror heller det er ditt barn som har små føtter da. ;)

Min gutt på 5 1/2 år bruker 33 i sko, og har ikke inntrykk av at han har noe særlig større føtter enn andre på hans alder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruker 38 selv

Tror heller det er ditt barn som har små føtter da. ;)

Min gutt på 5 1/2 år bruker 33 i sko, og har ikke inntrykk av at han har noe særlig større føtter enn andre på hans alder. :)

Ja, hun har nok det, har jeg skjønt nå. Hun er eldst, så jeg har ikke noe å sammenlikne med.

Rart med føttene, for hun er helt på snittet hva høyde og vekt angår. Håper hun strekker tærne opp på str. 36 i alle fall, ellers kan det vel bli vanskelig å finne sko som voksen.

Bortsett fra det, er ikke små føtter det verste man kan ha... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi du har så små føtter selv;)

Jeg synes datra mi som fyller tolv i sommer hadde veldig små føtter lenge. Først det siste året har hun vokst skikkelig og nå innser jeg at hun antagelig har arva mine føtter (str. 40) allikevel ;) (det hadde jeg aldri trodd for to år siden!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...