Gjest Ikke alt for dyr Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hvor mye koster det ca?.Skal kjøpe en til Tantebarnet mitt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Vi har kjøpt klokker til våre når de har fylt 6 år, og de har kostet ca 300 kr. Har valgt vanntette klokker. Hvis du ikke velger ripefritt glass, får de veldig fort riper. Den ene fikk med og den andre uten (tror ikke vi tenkte på det), og ripene kom veldig fort på den uten ripefritt glass. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke alt for dyr Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Vi har kjøpt klokker til våre når de har fylt 6 år, og de har kostet ca 300 kr. Har valgt vanntette klokker. Hvis du ikke velger ripefritt glass, får de veldig fort riper. Den ene fikk med og den andre uten (tror ikke vi tenkte på det), og ripene kom veldig fort på den uten ripefritt glass. Kjøpte du dem på en klokkebutikk? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Sønnen min fikk en klokke til 7-årsdagen til ca. 300 kr. Det finnes både billigere og langt dyrere klokker. Regner det for å være en viss fare for at min (litt svimete) sønn mister den, ønsket derfor ikke å kjøpe altfor dyrt. Men den ser litt mer skikkelig ut enn disse "superheltklokkene". Jeg la vekt på tydelige tall og visere, idet han var i ferd med å lære seg klokken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hor urmaker Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Det er greit å kjøpe det hos urmaker (gjerne en som er i nærheten av der barnet bor eller er i samme kjede som denne, hvis du har anledning). Da vet man at det standard batteri, rem osv som er enkelt å skifte ved behov. Klokker kjøpt i lekebutikker / bokhandlere osv, er kanskje vanskeligere å få service på. Jeg vil anta man får en ok klokke fra 3-400 og oppover. Den bør tåle litt vann, og gjerne ha glass som ikke ripes opp så lett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Kjøpte du dem på en klokkebutikk? Ja, og da fikk jeg samtidig med garanti. På den ene klokka fikk vi god bruk for garantien, fordi det var noe feil med den (den saknet) - de hadde den inne til testing, og vi fikk ny klokke. Etter en stund gikk spenna på reima i stykker, og da fikk vi ny spenne. Den andre klokka har gått fint, og nå er vel garantitiden utløpt, tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Veldig mange "kule" klokker som passer i den alderen, koster rett under 300. Det er lurt å ikke kjøpe en som er så dyr at det blir forferdelig sørgelig når - eh, HVIS burde jeg vel si når deg gjelder andre barn enn min egen sønn - den blir borte eller ødelagt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nikkot Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Viktig ting hvis du kjøper klokke, pass på at det ikke er alt for mye bilder inne i selve urverket, at det er lett å se tall og visere, vi bomma litt på det, kjøpte en barbieklokke til snuppa her i huset, det er vanskelig å se hvor mye klokka er, så hun bruker den nesten ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 100-400 kroner. Pass på at tall og visere er tydelige uten for mye mikkmakk. Da blir den vanskelig å bruke. La pynten være på reima i stedet. Ikke kjøp digital klokke (med tall uten visere.) Det går an å få kjøpt et slags "deksel" til å ha på baksiden av klokken, om barnet skulle reagere på metallet. Det finnes også reimer som går under urskiven. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.