Gjest MayLynn Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 8 åringen min vil sende inn video av seg selv der hun synger til Camp Rock konkurransen. (Arrangeres av Disney channel selvfølgelig - det er skandinavisk konkurranse for barn 8-13 år) Hun er ikke SÅ flink til å synge, men hun klarer kanskje å synge hele sangen rent... Men kommer uansett aldri til å gå videre eller noe. Hva gjør jeg? Har ikke lyst til å knuse alle drømmer om å bli "rockestjerne" heller... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fioletta Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Er det ikke bare å la jentungen prøve? Kommer hun ikke videre, -> thats the life. Syns det er dumt å skulle nekte henne dette hvis hun har veldig lyst. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 La henne melde seg på! ) Men forklar henne skånsomt at det er bare noen få som går videre. Hvis dere har fulgt med på Norske Talenter på TV2 så kan du jo sammenligne med de som ryker ut der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Man vinner iallefall ikke dersom man ikke deltar! Hvem vet hvordan ting kan utvikle seg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Man vinner iallefall ikke dersom man ikke deltar! Hvem vet hvordan ting kan utvikle seg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 La henne være med, dette er en kjempeerfaring for henne. Min datter har selv villet være med på noen slike ting, og det er så enkelt som å forklare at "jenta mi, du er veldig flink, men det finnes mange som er minst like flinke som deg, og noen er myyye flinkere". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 La henne melde seg på, men forbered henne på at det kommer til å være mange som melder seg på, og de trenger bare noen få. Det behøver ikke å være fordi de andre er så mye flinkere, men fordi de var den typen/hadde den stemmen/ de var på jakt etter i denne omgang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Dette er vel helt uskyldig. Det er sikkert tusenvis av unger som stiller opp her. Det hadde jeg nok tatt med knusende ro. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EvyM Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 He he - mi 8 åring vil også sende inn video :-) Hun kommer heller ikke til å vinne for å si det sånn! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 La henne melde seg på, men forbered henne på at det kommer til å være mange som melder seg på, og de trenger bare noen få. Det behøver ikke å være fordi de andre er så mye flinkere, men fordi de var den typen/hadde den stemmen/ de var på jakt etter i denne omgang. jeg er enig i at man ikke skal knuse unger ved å si at de ikke er flinke nok, men at det er andre som er flinkere tror jeg de bare har godt av å høre. De som aldri får høre det stiller opp i Idol og driter seg loddrett ut seinere i livet. De er det mange som tror de er INNMARI gode, men som ike har noe på en scene å gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 La henne sende inn et bidrag du. Dersom hun selv bygger opp forventningene kan du jo realitetsorientere henne, men dersom ikke syns jeg bare hun kan få holde på. Det ligger mye god erfaring i å forberede, lage og sende et sånt bidrag. Mener 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 La henne være med. Forklar nøye at det er mange, mange, mange som melder seg på, og at de aller fleste ikke får være med. Dette er ikke fordi de ikke er flinke men fordi de ikke kan ta med alle sammen. Jeg synes det er flott at ungene vil være med på ting, og at de også får seg noen "slag" ved at de ikke vinner hver gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Her har en av ungene ambisjoner om å melde seg på Grand Prix Jr. (noen seier kan vi nok ikke håpe på ) Jeg har forklart at det er tusenvis som melder seg på og at nesten ingen går videre selv om de er kjempeflinke! Veldig greit at ungene vet de har sjanse til å prøve seg, men at de sannsynligvis ikke kommer videre. Sånn er livet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.