Gå til innhold

Gutten min ligner på Emil :-)

Gjest mamma til 2 gutter(01og08)

Anbefalte innlegg

Han er snart 8 år og finner på like mye tull som Emli i Lønneberget.Han fikk mobil for noen dager siden.Gikk ut for å leke ned noen vennner i stad.Ringte oss i stad og sa at han hadde klatret opp på ett tak på en lekeplass og nå kom han se ikke ned.Så nå er far ute for å ta han ned fra taket :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehe.

Bra at han hadde med seg telefon da. :-)

Ja,ikke sant? Han kunna ha blitt sittende der ei stund uten den ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest black ink

hehe. Minner meg litt om min Emil-opplevelse i barndommen. Broren min skulle heise meg opp i flaggstanga. Eneste grunnen det ikke gikk, var fordi min mor kom springende i siste liten.

Noen grunn til å si jeg var Ida?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mange gutter og barn i det hele tatt ligner på Emil.....det var bare det at på den tiden skulle barna stå i rett vinkel og ikke synes...takk og lov for at jeg har barn som får leke, tulle , tøyse, væære kreative (som Emil var i aller høyeste grad), spontane, glade og oppfinnsomme. Godt gutten din var så lur at han brukte mobilen...har hørt om så mange på den alderen som bare har telefonen men ikke bruker den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mange gutter og barn i det hele tatt ligner på Emil.....det var bare det at på den tiden skulle barna stå i rett vinkel og ikke synes...takk og lov for at jeg har barn som får leke, tulle , tøyse, væære kreative (som Emil var i aller høyeste grad), spontane, glade og oppfinnsomme. Godt gutten din var så lur at han brukte mobilen...har hørt om så mange på den alderen som bare har telefonen men ikke bruker den!

Jo han bruker den ja.Kansje litt for mye :-)

Har bare hatt den noen dager så det er morsomt å bruke den.Ringer oss bare for å spørre om ting han egenlig ikke trenger å spørre om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

Hehehe.

Bra at han hadde med seg telefon da. :-)

''Bra at han hadde med seg telefon da. :-)''

Ja, uten den kunne en risikert at han kom seg ned på egen hånd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Bra at han hadde med seg telefon da. :-)''

Ja, uten den kunne en risikert at han kom seg ned på egen hånd ;)

''Ja, uten den kunne en risikert at han kom seg ned på egen hånd ;)''

Jeg heller også til at "Kom du deg opp på egenhånd så får du komme deg ned igjen også", men innenfor visse grenser da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

''Ja, uten den kunne en risikert at han kom seg ned på egen hånd ;)''

Jeg heller også til at "Kom du deg opp på egenhånd så får du komme deg ned igjen også", men innenfor visse grenser da.

Umulig å ha noen sterk mening om dette tilfellet konkret, men generelt tror jeg at barn mye lettere ber om hjelp fra foreldre når de har mobilen så lett tilgjengelig. Jeg er tilhenger av at barna i størst mulig grad skal ordne opp i situasjoner selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...