Gjest glad i navn Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hva er dine topp tre guttenavn? Hva er dine topp tre jentenavn? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ujålete Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Gutter; Sivert, Håkon og Erlend Jenter; Agnes, Oline og Mari 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villniss Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Alexander, Christian, Mathias Victoria, Linnea, Elisabeth 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaken er som baken, den er delt! Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jonas,Elias, Tobias Sara, Pernille, Inga 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest har noen selv Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Maud, Angelika, og Isadora Sverre, Magnus og Marius 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Maud, Angelika, og Isadora Sverre, Magnus og Marius Hehe, spørsmålet er bare: Er du MM eller ML? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest har noen selv Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hehe, spørsmålet er bare: Er du MM eller ML? Huff, hvordan kunne du skjønne at jeg er en av disse to??? Jeg trodde det var HELT umulig å gjennomskue 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Bortsett fra de to jentenavnene jeg har gjort bruk av, liker jeg disse: Jente: Astrid, Ingrid, Sara, Anne Gutt: Jonas og Øyvind 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Foruten de jeg har brukt på mine egne unger: Andreas, Mathias, Martin Hannah, Andrea, Maria. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Foruten de jeg har brukt på mine egne barn: * Amelia, Oline, Kornelia * Øyvind, Vebjørn, Njård 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jentenavn: Lotte (jeg er enda sur for at ingen av mine heter det - Mannen hadde vetorett), Molly (som egentlig ikke er "min type navn" i det hele tatt, men jeg liker det) og Martine. Guttenavn: Petter, Håvard og Tage. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villniss Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Foruten de jeg har brukt på mine egne barn: * Amelia, Oline, Kornelia * Øyvind, Vebjørn, Njård Njård? Det har jeg faktisk aldri hørt før... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jentenavn: Lotte (jeg er enda sur for at ingen av mine heter det - Mannen hadde vetorett), Molly (som egentlig ikke er "min type navn" i det hele tatt, men jeg liker det) og Martine. Guttenavn: Petter, Håvard og Tage. ''Lotte (jeg er enda sur for at ingen av mine heter det - Mannen hadde vetorett), '' Som jeg skulle sagt det selv. Derfor heter jeg Lotte her :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jentenavn: Lotte (jeg er enda sur for at ingen av mine heter det - Mannen hadde vetorett), Molly (som egentlig ikke er "min type navn" i det hele tatt, men jeg liker det) og Martine. Guttenavn: Petter, Håvard og Tage. Jeg holder med mannen din. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg holder med mannen din. Jeg er også enig med mannen til Ulvinnen. Lotte passer på småjenter under mellomtrinnet på barneskolen (altså under 10 år), utover det synes jeg ikke det passer for større jenter og kvinner - av en eller annen grunn. Det er rett og slett for barnslig og nusselig i mine ører. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg er også enig med mannen til Ulvinnen. Lotte passer på småjenter under mellomtrinnet på barneskolen (altså under 10 år), utover det synes jeg ikke det passer for større jenter og kvinner - av en eller annen grunn. Det er rett og slett for barnslig og nusselig i mine ører. ) hehe, ja smaken er som baken....! Jeg har det sånn med navn som Marius, Stian og Ida, Passer bare til småunger, ikke til voksne. Det har nok med hvem vi kjenner som har det navnet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jentenavn: Lotte (jeg er enda sur for at ingen av mine heter det - Mannen hadde vetorett), Molly (som egentlig ikke er "min type navn" i det hele tatt, men jeg liker det) og Martine. Guttenavn: Petter, Håvard og Tage. Jeg liker også Molly, selv om det egentlig ikke tilhører min type navn. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den ekte Lotte Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jentenavn: Lotte (jeg er enda sur for at ingen av mine heter det - Mannen hadde vetorett), Molly (som egentlig ikke er "min type navn" i det hele tatt, men jeg liker det) og Martine. Guttenavn: Petter, Håvard og Tage. Så koselig da. Jeg heter Lotte. Har navndag i dag! De fleste tror jeg heter Charlotte, og bare bruker Lotte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Gutter: Nichlas, Oliver, Oskar Jenter: Lone, Madeleine, Mille 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Njård? Det har jeg faktisk aldri hørt før... Jeg kjenner en søt, liten gutt som bærer det navnet. Og jeg vet også om en ungdom i byen med samme navn. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.