linko Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Er det virkelig bare vi som har trampoline som er 4,2 m i diameter. Etter noen års bruk trenger også vi å bytte ut den blå kanten (polstringen), men finner kun for trampoliner med 4 m eller 4,3 m i diameter. Er det noen som vet hvor jeg kan finne polstring til vår størrelse (4,2 m) eller noen som har prøvd for stor polstring og fått den til å passe?? (dvs kjøpe polstring på 4,3 m og tilpasse den til vår trampoline?) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Det må da være en enkel sak å tilpasse en litt for lang polstringskant? Jeg ville kjøpt den på 4,3 og ordnet saken selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Det må da være en enkel sak å tilpasse en litt for lang polstringskant? Jeg ville kjøpt den på 4,3 og ordnet saken selv. Jo, men blir ikke buen på polstringen feil da, når diameteren er forskjellig?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jo, men blir ikke buen på polstringen feil da, når diameteren er forskjellig?? Her snakker vi om 10 cm og det kan umulig utgjøre så mye? Hvis man legger til en cm her og der hele veien rundt vil det ikke merkes i det hele tatt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.