Gå til innhold

Sparkesykkel?

Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her må det også kjøpes ny i år, og jeg har sånn delvis sett meg ut en på en sportsbutikk, men prisen aner jeg ikke;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må det også kjøpes ny i år, og jeg har sånn delvis sett meg ut en på en sportsbutikk, men prisen aner jeg ikke;-)

Har du sett på XXL? Jeg ønsker meg den dyreste. Ja, til meg selv... *s* Den har 200 mm hjul.

Lurer på om det selges industrivarianter? Vet at det brukes solide sparkesykler av de ansatte på sykehus etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Småjentene fikk hver sin i julegave. 6-åringen har en i stål. Jeg tror den kosta 199,-. Minsta si har mest plast, men det er litt stål på den også. Jeg tror den kosta 149,-. Den er supersøt med litt frynser hengende ned fra styret.

Begge to er kjøpt på Ica Maxi, og de er fine selv om de er kjørt med endel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1240776264' post='4139304]

Har du sett på XXL? Jeg ønsker meg den dyreste. Ja, til meg selv... *s* Den har 200 mm hjul.

Lurer på om det selges industrivarianter? Vet at det brukes solide sparkesykler av de ansatte på sykehus etc.

Nei, det var ikke XXL. Tror det var Anton Sport, men kan også ha vært G-sport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1240777449' post='4139310]

Se prisforskjellene da:

http://www.xxl.no/templates/ProductCategory.aspx?id=58377&category=060&level=2

http://www.antonsport.no/s/c.aspx?cid=697&pcid=577

Anton Sport er veldig dyre!

Ja, det har du jammen rett i!

Men må uansett sjekke modellene mer nøye. Jeg har jo skikkelig stor gutt nå, så må passe på å unngå "barnslige" modeller;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekebutikker, som f.eks. "Lekeplaneten". Der selger de sparkesykler opp til 50 kg tåleevne til ca 200 kr.

De som tåler bare 50 kg, er ikke stive nok til å tåle guttas bruk, desverre. De kjører ikke bare rett fram på slett underlag, men hopper opp og ned kantsteiner og hinder. ....så det er nok en grunn til at fam. Lotte har høyt forbruk av sådanne ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har du jammen rett i!

Men må uansett sjekke modellene mer nøye. Jeg har jo skikkelig stor gutt nå, så må passe på å unngå "barnslige" modeller;-)

Barnslige modeller er fy-fy. Det må være knæsjt eller røft. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brilleslangen

Da den eldste trengte ny sparkesykkel og den yngste også manglet sykkel kjøpte jeg to herfra

http://shopzone.no/index.php?main_page=index&cPath=9&zenid=43f7c328f6bb923ff5b17671f912d8c1

Den yngste(4år) fikk en sånn billigsykkel til 129 kr. ser at kvaliteten samsvarer med prisen...

Eldste (på snart 7) fikk sølvgrå aluminiumsykkel til 249. Den ser ut til å være av helt normal kvalitet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte to sparkesykkler på Toys før jul. Var tilbud, 50 kr stk.

Jeg ville sett på "Leker" eller europris, de pleier være billigst.

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har kjøpt to stykker på Leker, og de holder veldig godt :) Pris ca 250-300 kr.

Leker? Er det en lokal butikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1240852508' post='4139756]

Leker? Er det en lokal butikk?

Leker er en ganske stor butikk, à la Toys R Us - de er flere steder på Sørlandet i alle fall. Stor glorete gult skilt. Men veldig hyggelige folk, og greie priser :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leker er en ganske stor butikk, à la Toys R Us - de er flere steder på Sørlandet i alle fall. Stor glorete gult skilt. Men veldig hyggelige folk, og greie priser :-)

Ikke ExtraLeker, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...