Gjest GA Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Vi oppdaget at barnehagen ikke hadde innberettet betalingen på 11.000,- og fikk heldigvis ført opp på fradrag for pass av barn. -som forøvrig har økt siden i fjor :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Husk, du kan ta med fradrag for kjøring til og fra barnehave, kr 1,40 pr. km. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Husk, du kan ta med fradrag for kjøring til og fra barnehave, kr 1,40 pr. km. Jepp, men jeg tror ikke jeg kommer over grensa der? Bor bare 2-3 km fra bhg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jepp, men jeg tror ikke jeg kommer over grensa der? Bor bare 2-3 km fra bhg. Det er ingen grense. Grensen for totalt foreldrefradrag for ett barn er kr 25.000, og bruker du ikke opp dette beløpet, kan resten brukes til kjørselsfradrag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det er ingen grense. Grensen for totalt foreldrefradrag for ett barn er kr 25.000, og bruker du ikke opp dette beløpet, kan resten brukes til kjørselsfradrag. Ah. Takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det var ikke ført opp NOE foreldrefradrag på våre selvangivelser...;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Husk, du kan ta med fradrag for kjøring til og fra barnehave, kr 1,40 pr. km. Bare så lenge man ikke ville kjørt forbi uansett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg er litt forundret over at det virker som det er helt vanlig å ikke sjekke selvangivelsen... Men men. Her har det kommet på, iallfall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Bare så lenge man ikke ville kjørt forbi uansett. Ja, det gjelder for ekstra kjøring til og fra barnehage. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Bare så lenge man ikke ville kjørt forbi uansett. Akkurat i mitt tilfelle så er bhg i motsatt retning, og hvis jeg ikke skulle innom der hadde jeg syklet eller gått. Gjelder det de gangene jeg kjører/henter 1.klassingen til SFO også tro? (2-3 ganger i uka) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Akkurat i mitt tilfelle så er bhg i motsatt retning, og hvis jeg ikke skulle innom der hadde jeg syklet eller gått. Gjelder det de gangene jeg kjører/henter 1.klassingen til SFO også tro? (2-3 ganger i uka) Ja, det gjelder for barn under 12 år, SFO utgiftene kan du trekke fra også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Husk også på at du kan føre på kjøring til og fra barnehagen. (Om du ikke har fått brukt opp hele beløpet) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.