Gjest MayLynn Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Vi kjøpte Dagbladet på lørdag og den har ligget på kjøkkenet. I dag hadde 6 åringen vår funnet den og kom triumferende bort og ropte "SE pappa!" Hvis noen husker så var forsiden "Derfor bør 6 åringen få mobil". Skal si media begynner å påvirke tidlig altså!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 *he he* Min mor ynder forresten å fortelle om en kommentar fra en av søstrene mine, etter at hun en gang på tidlig 70-tall hadde sett Magne Raundalen på TV uttale at "barn trenger mye kjærlighet" og da så med triste barneøyne på foreldrene våre og sa "Hører dere det? Vi får _aldri_ kjærlighet, vi!" Hun så nok for seg en annen slags kjærlighet, ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 *he he* Min mor ynder forresten å fortelle om en kommentar fra en av søstrene mine, etter at hun en gang på tidlig 70-tall hadde sett Magne Raundalen på TV uttale at "barn trenger mye kjærlighet" og da så med triste barneøyne på foreldrene våre og sa "Hører dere det? Vi får _aldri_ kjærlighet, vi!" Hun så nok for seg en annen slags kjærlighet, ja. *LOL* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.