Gå til innhold

Feriere alene med barn

Anbefalte innlegg

Gjest tilfredsstille alle
Skrevet

Prøver med et innlegg her, da det ikke var noe repsons på reiseforumet

Jeg er alene med 3 barn, hhv 7 år og 2 stk på 16 år. Budsjettet er noe stramt og sliter litt med hva jeg skal finne på. Ikke så lett å tilfredstille alle,da de er så ulike i alder. I tillegg kunne jeg også tenkt meg å være ordentlig på ferie og kunne slappe av mens ungene har det litt gøy.

Ønsker gjerne tips til hva jeg kan finne på.

Utreise fra Rogaland.

• 2 uker senere...
Skrevet

Har du muligheter til å dra til Polen derfra? Har hørt Krakow er flott. Jeg var i Waszawa i fjor, og reiste på et ganske så stramt budsjett med barna og ei venninne. Bodde på Hostel Helvetia, fikk rom med tre køyesenger, og hadde badet rett over gangen. HELT kurant, rent og greit. Jeg betalte 454 kroner for fem netter der for en person, lurer på om det var rundt 1200 for oss fire til sammen.

Alt var billig i Warszawa, vi kunne gå på en hvilken som helst restaurant og spise, uten at jeg satt igjen med følelsen av at det var dyrt. Billig å handle også, så lenge man holdt seg unna de mest kjente butikkene. Prisnivået var likevel jevnt over lavere.

Vi var en dag i dyrehagen, tror det kostet rundt tjue kroner å komme inn der. Ellers var "gamlebyen" (som var bygget opp i gammel stil etter bombinga under andre verdenskrig) veldig koselig.

Praha er også en flott by, men der begynner prisene å ta seg veldig opp. Riga anbefales IKKE. Dønn kjedelig by, og dyrt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...