Gjest Ufjølt Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Datteren min på 1 år dreit seg skikkelig ut i stad, tynn gul avføring, det rant nedover foten hennes.. og da jeg skulle ha av henne bleien sprutet det på meg... så det endte med at vi begge tok oss en dusj. Bør jeg holde henne hjemme fra barnehagen i morgen? Hun har dårlig matlyst siste par dager og spiser mest morsmelk, så kan jo være derfor avføringen er gul og tynn da det er lite stivelse i morsmelk. Skal jeg se an om hun får en slik avføring til, eller bør jeg holde henne hjemme uansett - og i 48 timer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg hadde holdt henne hjemme 1 dag i første omgang, for å se om det stabiliserte seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 SIste jeg leste det, var diare minimum 3 løse avføringer i løpet av et døgn. En enkelt løs mage er dermed ikke å betrakte som diare. Så jeg hadde sendt ungen i barnehagen dersom det ikke ble noe mer og hun virket frisk. Men dette rådet kommer lit vel seint.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.