Gå til innhold

Flere gamle DOLere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på DOL siden jeg var nygravid med min første våren 2000. I kveld søkte jeg på gamle innlegg skrevet av meg selv, og ble rent nostalgisk. Mye har endret seg siden den gang, da jeg var student, etterhvert alenemor i mange år, strevde med å bli ferdig med utdannelsen, fikk meg jobb, flytting, leilighetskjøp. Og så endret livet seg igjen, og jeg er i dag gift og har ett barn til. Og hus.

Kjenner jo igjen noen av "de gamle" nickene her, selv om jeg ikke har vært så ivrig på DOL de siste årene. Men er nok innom nesten hver uke, i alle fall.

Er vi mange som har vært på DOL så lenge?

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

6

• mumitrollet

5

• mrxx

2

• astridny

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

For bare noen dager siden var det en tråd om dette (den het vel "Jeg er en tiårsdoler!") og vi var forbausende mange som har vært her i 10-12 år!

Skrevet

Jeg har vært her lenge,men jeg husker ikke hvor mange år det er blitt. :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Vet ikke om du husker meg, men jeg huske godt deg! :)

Jeg var her vel første gang i 1998 elns, var her mer jevnlig fra 2000.

Skrevet

Jeg husker nicket ditt :-)

Jeg har vært her i litt over ti år - veldig aktiv de siste åtte årene.

Skrevet

Jeg husker deg også. Men det har vært flere her i årenes løp med nick i en eller annen Mum(m)i-variant.

Babyen jeg selv hadde i magen da jeg begynte å være her, har blitt 10 år gammel.

Skrevet

Hvor finner man gamle innlegg? Må si jeg ble nyskjerrig selv på hvor lenge jeg har vært her. Selvom jeg er veldig lite aktiv i forhold til mange her. På mine svar står det bare tilbake til 2006. Ligger de andre innlegga andre steder?

Skrevet

For bare noen dager siden var det en tråd om dette (den het vel "Jeg er en tiårsdoler!") og vi var forbausende mange som har vært her i 10-12 år!

Noe av det første jeg husker fra jeg startet å frekventere her er Lillemus som var gravid med eldstemann. Han er vel over 10 år vel?

Skrevet

Noe av det første jeg husker fra jeg startet å frekventere her er Lillemus som var gravid med eldstemann. Han er vel over 10 år vel?

Han er 10 1/2 år nå. :o)

Gjest Nickløs i gjerningsøyeblikket
Skrevet

Jeg er her enda. Ble omtrent halshugd her for 8-10 år siden.

Mvh daværende "Sladreren"

Ps. Noen som husker Bill, Goliath, Månestråle, Raindrop, Sandra, Hufsa, Huldra etc etc??

Skrevet

Jeg er her enda. Ble omtrent halshugd her for 8-10 år siden.

Mvh daværende "Sladreren"

Ps. Noen som husker Bill, Goliath, Månestråle, Raindrop, Sandra, Hufsa, Huldra etc etc??

Goliath og Månestråle husker jeg. Månestråle hadde forøvrig en haug identiteter her inne...

Skrevet

Har vært innom her siden ca mars 2000, da fjerde barn var nyfødt. Ikke av de aller mest aktive, men er innom jevnlig og "leser" meg opp.

Skrevet

Hvor finner man gamle innlegg? Må si jeg ble nyskjerrig selv på hvor lenge jeg har vært her. Selvom jeg er veldig lite aktiv i forhold til mange her. På mine svar står det bare tilbake til 2006. Ligger de andre innlegga andre steder?

Jeg finner mine svar tilbake til 2000, men ikke eldre enn det. I 2000 ble jo dol helt lagt om, så det kan ha noe med det å gjøre? Jeg fant dem ved å ta et vanlig forfattersøk på nicket jeg brukte da.

Skrevet

Første innlegget jeg finner, er fra august 2000, men jeg var her før omleggingen av forumet også.

Gjest en venn av Månestråle
Skrevet

Goliath og Månestråle husker jeg. Månestråle hadde forøvrig en haug identiteter her inne...

''Månestråle hadde forøvrig en haug identiteter her inne...''

Oj! Det visste jeg ikke. Og jeg som mailet med henne...så ble hun bare borte. Kan du nevne noen av nickene?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...