Gå til innhold

Flere gamle DOLere?

Anbefalte innlegg

Gjest det gjør man ikke
Skrevet

''Månestråle hadde forøvrig en haug identiteter her inne...''

Oj! Det visste jeg ikke. Og jeg som mailet med henne...så ble hun bare borte. Kan du nevne noen av nickene?

Man nevner da ikke flere av nickene. Det er en grunn til at enkelte vil skifte nick, og dette er outing i så tilfelle. Man setter ikke ulike nick i sammenheng med hverandre.

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

6

• mumitrollet

5

• mrxx

2

• astridny

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest en venn av Månestråle
Skrevet

Man nevner da ikke flere av nickene. Det er en grunn til at enkelte vil skifte nick, og dette er outing i så tilfelle. Man setter ikke ulike nick i sammenheng med hverandre.

ok. Det er visst vildig betent sånt her...

Gjest var en gang en kjent person
Skrevet

Jeg husker veldig godt nicket ditt :)

Jeg har nok ti års jubileum nå tenker jeg ja, utrolig men sant.

Har vært her i perioder, noen ganger mer intenst og noen ganger med godt pusterom.

Har ikke brukt fast nick på veldig lenge, har liksom mistet lysten på å være en kjent person her inne, nå bytter jeg nick hele tiden.

Men har vært godt kjent her inne før.

trollemor;o)
Skrevet

Jeg var her, men hadde et annet nick. Husker mumitrollet ja:o)

Skrevet

Oj! Det visste jeg ikke. Og jeg som mailet med henne...så ble hun bare borte. Kan du nevne noen av nickene?

Nei, jeg husker ingen av dem, men vet hun hadde flere.

Skrevet

Nå har det jo akkurat vært et par tråder om akkurat dette da, men jeg kan jo gjenta...

Jeg har vært her i 11 år, fant stedet mens jeg var gravid (som så mange andre), og har vært her siden. Dog under et par-tre forskjellige nick...

mumitrollet
Skrevet

Jeg er her enda. Ble omtrent halshugd her for 8-10 år siden.

Mvh daværende "Sladreren"

Ps. Noen som husker Bill, Goliath, Månestråle, Raindrop, Sandra, Hufsa, Huldra etc etc??

Husker Månestråle, Hufsa og Huldra, ja!

mumitrollet
Skrevet

Jeg husker deg også. Men det har vært flere her i årenes løp med nick i en eller annen Mum(m)i-variant.

Babyen jeg selv hadde i magen da jeg begynte å være her, har blitt 10 år gammel.

Joda, det har vært det. Husker egentlig ikke hvorfor jeg skrev Mumitrollet med en "m", mulig det opprinnelig var en skrivefeil:) men jeg har hatt samme nick hele tiden.

mumitrollet
Skrevet

Er ikke så veldig god til å huske nick, men her var det mange "kjente".

Forresten, er det noen som husker "Oktober-Connie"? Vi fikk begge barn i okt 2000, hun fikk en jente som måtte ha sånn pute eller hva det nå heter.

Gjest en venn av Månestråle
Skrevet

Ps. Noen som husker Bill, Goliath, Månestråle, Raindrop, Sandra, Hufsa, Huldra etc etc??

Jepp. Husker godt Månestråle som en veldig sympatisk person.

At hun forsvant, betyr vel bare at hun ble borte fra DOL eller byttet nick. Sluttet å maile med meg i hvert fall. Men etter hun mistet kontakten med meg, vet jeg hvordan det gikk med henne - veldig bra faktisk og det unner jeg henne veldig.

Skrevet

Jeg var på DOL første gang i 97', da jeg var gravid med nr 1.

Men jeg har byttet nick ganske ofte.

Jeg har i perioder skrevet og besvart mange innlegg, i perioder har jeg bare "fulgt med". Er som regel innom her ca annenhver dag.

Gjest nickless
Skrevet

Jepp. Husker godt Månestråle som en veldig sympatisk person.

At hun forsvant, betyr vel bare at hun ble borte fra DOL eller byttet nick. Sluttet å maile med meg i hvert fall. Men etter hun mistet kontakten med meg, vet jeg hvordan det gikk med henne - veldig bra faktisk og det unner jeg henne veldig.

Hvem er så du som kaller deg venn av Månestråle, da? Hun hadde et knippe gode venner her inne, som hun mailet med, og du er da altså 1 av 4...Ikke så vanskelig å finne ut, men hva med et hint? Kunne jo være hun fortsatt poppet innom her? ;)

Gjest nickless
Skrevet

Goliath og Månestråle husker jeg. Månestråle hadde forøvrig en haug identiteter her inne...

Goliath er en fin fyr. Innbiller jeg meg at han fortsatt er å se her inne, fra tid til annen??

Gjest nickless
Skrevet

Goliath og Månestråle husker jeg. Månestråle hadde forøvrig en haug identiteter her inne...

Som regel er det en grunn for at folk her inne skifter nick. Det er absolutt ikke ulovlig eller sært å ha flere nick, syns jeg. Ikke alltid, dersom man har fått "venner" her inne, at man ønsker stille/besvare spørsmål under det nicket man er kjent for...dermed så "byttes" det nick rett som det er, tenker jeg :)

Jepp, det sier jeg, som var en av de gamle kjente her inne i lang tid, men som trengte (for egen del) å bytte nick innimellom. Sånt er det garantert mange som gjør :)

Gjest nickless
Skrevet

Sånn jeg kjenner Månestråle, og til hennes forsvar, så ble hun ikke bare borte fra gamle venner. Hun ble borte fra DOL :) - og har et godt liv i dag :))

Er også venn av henne, nemlig :)

Skrevet

Som regel er det en grunn for at folk her inne skifter nick. Det er absolutt ikke ulovlig eller sært å ha flere nick, syns jeg. Ikke alltid, dersom man har fått "venner" her inne, at man ønsker stille/besvare spørsmål under det nicket man er kjent for...dermed så "byttes" det nick rett som det er, tenker jeg :)

Jepp, det sier jeg, som var en av de gamle kjente her inne i lang tid, men som trengte (for egen del) å bytte nick innimellom. Sånt er det garantert mange som gjør :)

Det er mange år siden Månestråle var her under det nicket i alle fall, om hun er her fremdeles aner jeg ikke. Men hun brukte mange ulike nick på samme tid.

Skrevet

Bill og Hufsa husker jeg bare vagt, men de andre nickene husker jeg godt.

Gjest nickless
Skrevet

Det er mange år siden Månestråle var her under det nicket i alle fall, om hun er her fremdeles aner jeg ikke. Men hun brukte mange ulike nick på samme tid.

ok :) aner ikke jeg, poenget var bare at jeg syns ikke det er noe galt i å bruke flere nick, så lenge det ikke er snakk om et titalls og du er gjenkjennelig. Det blir jo litt tullete da ;)

Skrevet

ok :) aner ikke jeg, poenget var bare at jeg syns ikke det er noe galt i å bruke flere nick, så lenge det ikke er snakk om et titalls og du er gjenkjennelig. Det blir jo litt tullete da ;)

Jeg er i grunnen enig, husket bare på det da nicket ble nevnt her. :o)

Skrevet

Jeg må ha vært her siden i hvertfall 1998.

Har brukt andre nick, men puzzle er det jeg brukte lengst. Brukte det til og med januar 2004, men i februar var det noen som grabba nicket og reserverte det..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...