Gjest en venn av Månestråle Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Hvem er så du som kaller deg venn av Månestråle, da? Hun hadde et knippe gode venner her inne, som hun mailet med, og du er da altså 1 av 4...Ikke så vanskelig å finne ut, men hva med et hint? Kunne jo være hun fortsatt poppet innom her? ''Hvem er så du som kaller deg venn av Månestråle, da? '' En fyr som også har prata med henne i telefonen en del ganger. Samme livsyn og mange like tanker... ''Hun hadde et knippe gode venner her inne, som hun mailet med, og du er da altså 1 av 4...Ikke så vanskelig å finne ut, men hva med et hint? Kunne jo være hun fortsatt poppet innom her? ;)'' Hvordan vet du at hun hadde 4 venner her? ;-) Savner praten med henne, ja. Veldig fint menneske etter min mening. Jeg vet hvor hun bor, men akter å respektere hennes valg at hun ikke har tatt mer kontakt. I tilfelle hun likevel skulle få lyst til å gi lyd fra seg, så vet jo hun hvor jeg holder til. I så fall setter hun vel inn etter eller annet på Meldingsforumet. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 10. mai 2009 Skrevet 10. mai 2009 Det er mange år siden Månestråle var her under det nicket i alle fall, om hun er her fremdeles aner jeg ikke. Men hun brukte mange ulike nick på samme tid. Nei, det er ikkje så lenge siden ho var innom (1 år?). Og da brukte ho eit nick ala (husker ikkje nøyaktig) "Tidligere Månestråle", men ho var bare innom og sa hei og det syntes eg var stas! Eg likte Månestråle godt! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 10. mai 2009 Skrevet 10. mai 2009 Jeg er her enda. Ble omtrent halshugd her for 8-10 år siden. Mvh daværende "Sladreren" Ps. Noen som husker Bill, Goliath, Månestråle, Raindrop, Sandra, Hufsa, Huldra etc etc?? Eg kom inn her første gang i 1998 (tror eg). "Ps. Noen som husker Bill, Goliath, Månestråle, Raindrop, Sandra, Hufsa, Huldra etc etc??" "Sandra" kan eg ikkje huske, men husker de andre og mange, mange flere... Gidder ikkje ramse opp, har gjort det før. 0 Siter
mumitrollet Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Skrevet 12. mai 2009 Vet ikke om du husker meg, men jeg huske godt deg! Jeg var her vel første gang i 1998 elns, var her mer jevnlig fra 2000. Husker deg godt! Var veldig aktiv ca 2000-2005/6, men er innom ukentlig fremdeles. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. mai 2009 Skrevet 12. mai 2009 Husker deg godt! Var veldig aktiv ca 2000-2005/6, men er innom ukentlig fremdeles. 0 Siter
Gjest nickless Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 ''Hvem er så du som kaller deg venn av Månestråle, da? '' En fyr som også har prata med henne i telefonen en del ganger. Samme livsyn og mange like tanker... ''Hun hadde et knippe gode venner her inne, som hun mailet med, og du er da altså 1 av 4...Ikke så vanskelig å finne ut, men hva med et hint? Kunne jo være hun fortsatt poppet innom her? ;)'' Hvordan vet du at hun hadde 4 venner her? ;-) Savner praten med henne, ja. Veldig fint menneske etter min mening. Jeg vet hvor hun bor, men akter å respektere hennes valg at hun ikke har tatt mer kontakt. I tilfelle hun likevel skulle få lyst til å gi lyd fra seg, så vet jo hun hvor jeg holder til. I så fall setter hun vel inn etter eller annet på Meldingsforumet. Tja, jeg vet om de 4 fordi jeg kjenner M veldig godt Forøvrig syns jeg det er rart du vet hvor hun bor? Etter hun skippa DOL, har hun flyttet på seg flere ganger og nokså mye har skjedd i livet, så den infoen må du altså ha lett deg frem til på et vis? hmmm.... Forøvrig kan det hende det legges ut en melding til deg, du får følge med på meldinger. Som sagt, det kunne jo hende hun poppet innom her...Og ja, jeg skjønner hvem du er 0 Siter
Gjest en venn av Månestråle Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Tja, jeg vet om de 4 fordi jeg kjenner M veldig godt Forøvrig syns jeg det er rart du vet hvor hun bor? Etter hun skippa DOL, har hun flyttet på seg flere ganger og nokså mye har skjedd i livet, så den infoen må du altså ha lett deg frem til på et vis? hmmm.... Forøvrig kan det hende det legges ut en melding til deg, du får følge med på meldinger. Som sagt, det kunne jo hende hun poppet innom her...Og ja, jeg skjønner hvem du er ''Forøvrig syns jeg det er rart du vet hvor hun bor? Etter hun skippa DOL, har hun flyttet på seg flere ganger og nokså mye har skjedd i livet, så den infoen må du altså ha lett deg frem til på et vis? hmmm....'' Ja, det stemmer, men jeg vil ikke fortelle hvordan jeg fant ut dette på åpent. ''Forøvrig kan det hende det legges ut en melding til deg, du får følge med på meldinger. Som sagt, det kunne jo hende hun poppet innom her...Og ja, jeg skjønner hvem du er :)'' hehe, det ante meg ....Jada, skal se på meldinger, så får du si fra. 0 Siter
Gjest nickless Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 ''Forøvrig syns jeg det er rart du vet hvor hun bor? Etter hun skippa DOL, har hun flyttet på seg flere ganger og nokså mye har skjedd i livet, så den infoen må du altså ha lett deg frem til på et vis? hmmm....'' Ja, det stemmer, men jeg vil ikke fortelle hvordan jeg fant ut dette på åpent. ''Forøvrig kan det hende det legges ut en melding til deg, du får følge med på meldinger. Som sagt, det kunne jo hende hun poppet innom her...Og ja, jeg skjønner hvem du er :)'' hehe, det ante meg ....Jada, skal se på meldinger, så får du si fra. Jah, da får du vel sjekke meldinger da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.