Gå til innhold

Flere gamle DOLere?

Anbefalte innlegg

Gjest en venn av Månestråle
Skrevet

Hvem er så du som kaller deg venn av Månestråle, da? Hun hadde et knippe gode venner her inne, som hun mailet med, og du er da altså 1 av 4...Ikke så vanskelig å finne ut, men hva med et hint? Kunne jo være hun fortsatt poppet innom her? ;)

''Hvem er så du som kaller deg venn av Månestråle, da? ''

En fyr som også har prata med henne i telefonen en del ganger.

Samme livsyn og mange like tanker...

''Hun hadde et knippe gode venner her inne, som hun mailet med, og du er da altså 1 av 4...Ikke så vanskelig å finne ut, men hva med et hint? Kunne jo være hun fortsatt poppet innom her? ;)''

Hvordan vet du at hun hadde 4 venner her? ;-)

Savner praten med henne, ja. Veldig fint menneske etter min mening. Jeg vet hvor hun bor, men akter å respektere hennes valg at hun ikke har tatt mer kontakt. I tilfelle hun likevel skulle få lyst til å gi lyd fra seg, så vet jo hun hvor jeg holder til. I så fall setter hun vel inn etter eller annet på Meldingsforumet.

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

6

• mumitrollet

5

• mrxx

2

• astridny

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er mange år siden Månestråle var her under det nicket i alle fall, om hun er her fremdeles aner jeg ikke. Men hun brukte mange ulike nick på samme tid.

Nei, det er ikkje så lenge siden ho var innom (1 år?).

Og da brukte ho eit nick ala (husker ikkje nøyaktig) "Tidligere Månestråle", men ho var bare innom og sa hei og det syntes eg var stas!

Eg likte Månestråle godt! :)

Skrevet

Jeg er her enda. Ble omtrent halshugd her for 8-10 år siden.

Mvh daværende "Sladreren"

Ps. Noen som husker Bill, Goliath, Månestråle, Raindrop, Sandra, Hufsa, Huldra etc etc??

Eg kom inn her første gang i 1998 (tror eg).

"Ps. Noen som husker Bill, Goliath, Månestråle, Raindrop, Sandra, Hufsa, Huldra etc etc??"

"Sandra" kan eg ikkje huske, men husker de andre og mange, mange flere...

Gidder ikkje ramse opp, har gjort det før.

mumitrollet
Skrevet

Vet ikke om du husker meg, men jeg huske godt deg! :)

Jeg var her vel første gang i 1998 elns, var her mer jevnlig fra 2000.

Husker deg godt! Var veldig aktiv ca 2000-2005/6, men er innom ukentlig fremdeles.

Gjest Elextra
Skrevet

Husker deg godt! Var veldig aktiv ca 2000-2005/6, men er innom ukentlig fremdeles.

:)

Gjest nickless
Skrevet

''Hvem er så du som kaller deg venn av Månestråle, da? ''

En fyr som også har prata med henne i telefonen en del ganger.

Samme livsyn og mange like tanker...

''Hun hadde et knippe gode venner her inne, som hun mailet med, og du er da altså 1 av 4...Ikke så vanskelig å finne ut, men hva med et hint? Kunne jo være hun fortsatt poppet innom her? ;)''

Hvordan vet du at hun hadde 4 venner her? ;-)

Savner praten med henne, ja. Veldig fint menneske etter min mening. Jeg vet hvor hun bor, men akter å respektere hennes valg at hun ikke har tatt mer kontakt. I tilfelle hun likevel skulle få lyst til å gi lyd fra seg, så vet jo hun hvor jeg holder til. I så fall setter hun vel inn etter eller annet på Meldingsforumet.

Tja, jeg vet om de 4 fordi jeg kjenner M veldig godt :)

Forøvrig syns jeg det er rart du vet hvor hun bor? Etter hun skippa DOL, har hun flyttet på seg flere ganger og nokså mye har skjedd i livet, så den infoen må du altså ha lett deg frem til på et vis? hmmm....

Forøvrig kan det hende det legges ut en melding til deg, du får følge med på meldinger. Som sagt, det kunne jo hende hun poppet innom her...Og ja, jeg skjønner hvem du er :)

Gjest en venn av Månestråle
Skrevet

Tja, jeg vet om de 4 fordi jeg kjenner M veldig godt :)

Forøvrig syns jeg det er rart du vet hvor hun bor? Etter hun skippa DOL, har hun flyttet på seg flere ganger og nokså mye har skjedd i livet, så den infoen må du altså ha lett deg frem til på et vis? hmmm....

Forøvrig kan det hende det legges ut en melding til deg, du får følge med på meldinger. Som sagt, det kunne jo hende hun poppet innom her...Og ja, jeg skjønner hvem du er :)

''Forøvrig syns jeg det er rart du vet hvor hun bor? Etter hun skippa DOL, har hun flyttet på seg flere ganger og nokså mye har skjedd i livet, så den infoen må du altså ha lett deg frem til på et vis? hmmm....''

Ja, det stemmer, men jeg vil ikke fortelle hvordan jeg fant ut dette på åpent.

''Forøvrig kan det hende det legges ut en melding til deg, du får følge med på meldinger. Som sagt, det kunne jo hende hun poppet innom her...Og ja, jeg skjønner hvem du er :)''

hehe, det ante meg ....Jada, skal se på meldinger, så får du si fra.

Gjest nickless
Skrevet

''Forøvrig syns jeg det er rart du vet hvor hun bor? Etter hun skippa DOL, har hun flyttet på seg flere ganger og nokså mye har skjedd i livet, så den infoen må du altså ha lett deg frem til på et vis? hmmm....''

Ja, det stemmer, men jeg vil ikke fortelle hvordan jeg fant ut dette på åpent.

''Forøvrig kan det hende det legges ut en melding til deg, du får følge med på meldinger. Som sagt, det kunne jo hende hun poppet innom her...Og ja, jeg skjønner hvem du er :)''

hehe, det ante meg ....Jada, skal se på meldinger, så får du si fra.

Jah, da får du vel sjekke meldinger da ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...