Gjest kan du hjelpe meg med teksten? Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 de eldste barna i barnehagen skal fremføre denne sangen i morgen og jeg ville gjerne kunne teksten så jeg kan være litt støttende for de små Kan noen den? Jeg kan bare bruddstykker: " Kari og Knut er første par ut- sprut ut- sprut ut de er første par ut. Vil du være med så heng deg på nå..... Elle melle deg fortelle skipet går ned (?) Kan du ikke se å la meg være i fred..." Eller no sånt noe.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villniss Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Timen er slutt, det er friminutt. La sekken stå, det er friminutt nå. Kari og Knut er første par ut, sprut ut, de er første par ut. Vil du være med så må du henge på nå. Her er mer enn nok av de som trenger seg på. Elle melle deg fortelle, skipet går ned, kan du ikke se å la meg være i fred! Nede på plassen der sparker de ball. La sekken stå, det er friminutt nå. Ballen er hard, det blir knall og fall. "Stang inn!", sier Linn. "Nei, stang ut!", roper Knut. Vil du være.... Kine har vært i en strikkbutikk. La sekken stå, det er friminutt nå. Der har hun kjøpt seg et hoppestrikk, Hopp høyt og vrikk, det er moro med strikk! Vil du være.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.