Gå til innhold

Timen er slutt- jonas nesten skolegutt

Gjest kan du hjelpe meg med teksten?

Anbefalte innlegg

Gjest kan du hjelpe meg med teksten?

de eldste barna i barnehagen skal fremføre denne sangen i morgen og jeg ville gjerne kunne teksten så jeg kan være litt støttende for de små :)

Kan noen den? Jeg kan bare bruddstykker:

" Kari og Knut er første par ut- sprut ut- sprut ut de er første par ut.

Vil du være med så heng deg på nå.....

Elle melle deg fortelle skipet går ned (?) Kan du ikke se å la meg være i fred..."

Eller no sånt noe....

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Villniss

Timen er slutt, det er friminutt. La sekken stå, det er friminutt nå. Kari og Knut er første par ut, sprut ut, de er første par ut.

Vil du være med så må du henge på nå. Her er mer enn nok av de som trenger seg på. Elle melle deg fortelle, skipet går ned, kan du ikke se å la meg være i fred!

Nede på plassen der sparker de ball. La sekken stå, det er friminutt nå. Ballen er hard, det blir knall og fall. "Stang inn!", sier Linn. "Nei, stang ut!", roper Knut.

Vil du være....

Kine har vært i en strikkbutikk. La sekken stå, det er friminutt nå. Der har hun kjøpt seg et hoppestrikk, Hopp høyt og vrikk, det er moro med strikk!

Vil du være....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...