Gå til innhold

Takk for debattet!!

Gjest anonym nå!!!

Anbefalte innlegg

Gjest anonym nå!!!

Takk for en 2 dagers debatt, det har vært en både frisk, tankevekkende og faktisk lærerik debatt.

Herlig at så mange har engasjert seg. Er av og til noen døde diskusjoner her inne, med få svar. Var litt spent på det siden jeg feiget ut og ble anonym.....

Jeg er en sjelden doler, leser mer enn jeg skriver. Så jeg er ikke en av de faste nickene, men ikke ukjent likevel.

Takk skal dere ha:-)

Ha en fin vårdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva har dere diskutert?

Barneoppdragelse for å si det enkelt, sjekk nedover liste her "Helt ærlig dere", het den vel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

Barneoppdragelse for å si det enkelt, sjekk nedover liste her "Helt ærlig dere", het den vel...

ok, det var den jeg ikke gadd å være med på;o)

Jeg har aldri slått, men tatt hardt i ungene mine...Sikkert litt for hardt også noen ganger:o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...