Gjest anonym nå!!! Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Takk for en 2 dagers debatt, det har vært en både frisk, tankevekkende og faktisk lærerik debatt. Herlig at så mange har engasjert seg. Er av og til noen døde diskusjoner her inne, med få svar. Var litt spent på det siden jeg feiget ut og ble anonym..... Jeg er en sjelden doler, leser mer enn jeg skriver. Så jeg er ikke en av de faste nickene, men ikke ukjent likevel. Takk skal dere ha:-) Ha en fin vårdag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Takk det samme:-) Var fint med en skikkelig diskusjon her inne igjen:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Takk det samme:-) Var fint med en skikkelig diskusjon her inne igjen:-) Hva har dere diskutert? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hva har dere diskutert? hopp 7 innlegg nedover :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hva har dere diskutert? Barneoppdragelse for å si det enkelt, sjekk nedover liste her "Helt ærlig dere", het den vel... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Barneoppdragelse for å si det enkelt, sjekk nedover liste her "Helt ærlig dere", het den vel... ok, det var den jeg ikke gadd å være med på;o) Jeg har aldri slått, men tatt hardt i ungene mine...Sikkert litt for hardt også noen ganger:o( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.