hidi, the scorpion Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hmmmm, lurer på om du har misforstått meg litt. Jeg føler ikke at det er min oppgave å irrettesette andres barn når deres foreldre er tilstede. Er ikke foreldrene tilstede, forklarer jeg hvordan reglene er hos oss. Jeg er enig i at det å ikke lære unger sosiale omgangsregler er en form for barnemishandling. Likevel vil jeg ikke si at det å ikke spise opp hele kaka er noe særlig stort problem... En halvspist kake er ikke noe problem, men når de går for nr 2,3 og fire, synes jeg det er direkte smakløst, og enda verre når foreldre ikke sier noe... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 En halvspist kake er ikke noe problem, men når de går for nr 2,3 og fire, synes jeg det er direkte smakløst, og enda verre når foreldre ikke sier noe... Fullstendig enig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.