Gå til innhold

Tror ikke jeg tør likevel

Anbefalte innlegg

Gjest Mandler er skikkelig heslige!
Skrevet

''Vet du hva det koster å få dem fjernet på eget initiativ hos et privat sykehus?''

Vet ikke, jeg betalte bare en egenandel på et par-tre hundrelapper. :o) Men jeg antar det er grisedyrt. Det er jo bare å ringe dem og høre?

Takk for svar. Jeg må vente en stund, for jeg har ikke anledning til å bli innlagt på sykehus/være sykemeldt nå.

Skrevet

Takk for svar. Jeg må vente en stund, for jeg har ikke anledning til å bli innlagt på sykehus/være sykemeldt nå.

Du sendes hjem samme dag da, men blir sykemeldt et par uker ja. Jeg vil alikevel råde deg til å gå til legen og be om henvisning nå, det kan sikkert ta litt tid før du evt. får time til undersøkelser og når du kommer dit kan du jo ymte frempå om et tidspunkt som passer for deg i forhold til operasjonen. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...