Gjest Mandler er skikkelig heslige! Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 ''Vet du hva det koster å få dem fjernet på eget initiativ hos et privat sykehus?'' Vet ikke, jeg betalte bare en egenandel på et par-tre hundrelapper. ) Men jeg antar det er grisedyrt. Det er jo bare å ringe dem og høre? Takk for svar. Jeg må vente en stund, for jeg har ikke anledning til å bli innlagt på sykehus/være sykemeldt nå. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Takk for svar. Jeg må vente en stund, for jeg har ikke anledning til å bli innlagt på sykehus/være sykemeldt nå. Du sendes hjem samme dag da, men blir sykemeldt et par uker ja. Jeg vil alikevel råde deg til å gå til legen og be om henvisning nå, det kan sikkert ta litt tid før du evt. får time til undersøkelser og når du kommer dit kan du jo ymte frempå om et tidspunkt som passer for deg i forhold til operasjonen. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.