Gjest RockaBilly Skrevet 29. april 2009 Skrevet 29. april 2009 Jeg fikk lyst til å prøve meg som deltaker, er det noen som vet hvordan man kan melde seg på Norwegians Next Top Model? 0 Siter
Gjest tinzytown Skrevet 29. april 2009 Skrevet 29. april 2009 Står ikke noe om det på tv3 sine sider, men hva med å melde seg på farmen eller charterfeber.. hihi De har mye morro du kan søke på hos tvnorge også , hva med nordens herligste eller å ta opp kampen mot team ylvis... Neida.. Skulle gjerne meldt meg på top model også! 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 29. april 2009 Skrevet 29. april 2009 Skal de ha egen for Norge tro? Tidligere har det vært Scandinavias Next.. men jeg vet ikke, altså :-) 0 Siter
Gjest wagnabo Skrevet 29. april 2009 Skrevet 29. april 2009 Skal de ha egen for Norge tro? Tidligere har det vært Scandinavias Next.. men jeg vet ikke, altså :-) Hm. Kanskje... men hvordan melder man seg på skandinavias da?? 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 29. april 2009 Skrevet 29. april 2009 Hm. Kanskje... men hvordan melder man seg på skandinavias da?? Aner ikke :-) Jeg ville sendt en mail til TV3 og forhørt meg om de skal sende flere sesonger av programmet, og om de kan hjelpe med påmelding. 0 Siter
Gjest kunne ikke dy meg Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Hm. Kanskje... men hvordan melder man seg på skandinavias da?? Blond? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.