alwaysme Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Hvirfor deltar du ikke selv i tråden din? :-) Jeg har vært bortreist noen dager, og sitter med 4 eksamener fremfor meg den neste måneden, derfor har jeg ikke registrert før nå hvor stor denne tråden er blitt. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alwaysme Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg har vært borte noen dager, og ble litt forskrekket da jeg fant ut at tråden var blitt så veldig lang... Det var kjempeflott å få så mye og reflekterte tilbakemeldinger rundt dette temaet. Jenta har vært på hjerte/lungemaskin (2 mnd gammel) og vi er delvis forberedt på at konsentrasjonsproblemer oppstår ofte hos slike barn. Det at hun i tillegg til å være så kreativ på "gale" ting, har endel tilpasningsproblemer på skolen (skal bestemme selv) glemmer beskjeder etter noen sekunder og ikke klarer å sitte på stolen gjennom timen får klokkene til å ringe hos meg. Det er kanskje greit å ta seg en samtale med en lege, for å få det sjekket ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg har vært borte noen dager, og ble litt forskrekket da jeg fant ut at tråden var blitt så veldig lang... Det var kjempeflott å få så mye og reflekterte tilbakemeldinger rundt dette temaet. Jenta har vært på hjerte/lungemaskin (2 mnd gammel) og vi er delvis forberedt på at konsentrasjonsproblemer oppstår ofte hos slike barn. Det at hun i tillegg til å være så kreativ på "gale" ting, har endel tilpasningsproblemer på skolen (skal bestemme selv) glemmer beskjeder etter noen sekunder og ikke klarer å sitte på stolen gjennom timen får klokkene til å ringe hos meg. Det er kanskje greit å ta seg en samtale med en lege, for å få det sjekket ut. ''Jenta har vært på hjerte/lungemaskin (2 mnd gammel) og vi er delvis forberedt på at konsentrasjonsproblemer oppstår ofte hos slike barn.'' Nå ville jeg ikke tatt det for gitt at ett opphold på hjerte-lungemaskin skal gi slike senreaksjoner. Poden her var på hjerte-lungemaskin 6 dager gammel, 6 mnd gammel og 2,5 år gammel og er en fullstendig normal fyr som ikke har noen form for hyperaktivitet, konsentrasjonsvansker eller lærevansker - han er heller langt foran snittet i de fleste teoretiske fag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg har vært borte noen dager, og ble litt forskrekket da jeg fant ut at tråden var blitt så veldig lang... Det var kjempeflott å få så mye og reflekterte tilbakemeldinger rundt dette temaet. Jenta har vært på hjerte/lungemaskin (2 mnd gammel) og vi er delvis forberedt på at konsentrasjonsproblemer oppstår ofte hos slike barn. Det at hun i tillegg til å være så kreativ på "gale" ting, har endel tilpasningsproblemer på skolen (skal bestemme selv) glemmer beskjeder etter noen sekunder og ikke klarer å sitte på stolen gjennom timen får klokkene til å ringe hos meg. Det er kanskje greit å ta seg en samtale med en lege, for å få det sjekket ut. Jeg synes det er klokt av deg å diskutere dette med fastlegen, og evt. få en vurdering fra BUP om nødvendig. Det er som du sier. kombinasjonen av de tingene du nevner som gjør at det kan være greit å få en faglig vurdering. Lykke til :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg har vært bortreist noen dager, og sitter med 4 eksamener fremfor meg den neste måneden, derfor har jeg ikke registrert før nå hvor stor denne tråden er blitt. :-) Ok :-) Er vel ukens vinner i lengde den her ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alwaysme Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 ''Jenta har vært på hjerte/lungemaskin (2 mnd gammel) og vi er delvis forberedt på at konsentrasjonsproblemer oppstår ofte hos slike barn.'' Nå ville jeg ikke tatt det for gitt at ett opphold på hjerte-lungemaskin skal gi slike senreaksjoner. Poden her var på hjerte-lungemaskin 6 dager gammel, 6 mnd gammel og 2,5 år gammel og er en fullstendig normal fyr som ikke har noen form for hyperaktivitet, konsentrasjonsvansker eller lærevansker - han er heller langt foran snittet i de fleste teoretiske fag. Faglig er hun kvikk og sterk, men de andre tingene ligger til grunn okke som.. Jeg sier ikke at det _MÅ_ bli ettervirkninger, bare at vi fikk beskjed om å være litt obs på det. Hun skiller seg ut fra sine søsken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Faglig er hun kvikk og sterk, men de andre tingene ligger til grunn okke som.. Jeg sier ikke at det _MÅ_ bli ettervirkninger, bare at vi fikk beskjed om å være litt obs på det. Hun skiller seg ut fra sine søsken. Det er flott at dere er så oppmerksomme på atferden hennes og får henne sjekket opp, synes jeg. For det høres unektelig slitsomt ut... Håper de finner ut at hun er helt normal, bare i overkant kreativ og nysgjerrig! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.