waxo Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Jeg har selv valgt bort badelandbursdag nettopp fordi jeg ikke ønsker å ta ansvaret for en gjeng med unger i et badeland. Snuppa ble invitert i en badelandbursdag, og det løste vi ved at jeg ringte den ene moren for å tilby meg å være med å hjelpe til å holde oversikten, da hadde ikke snuppa "mamma på slep", jeg hjalp bursdagsmødrene og kunne slappe av i forhold til min datter ved at jeg selv hadde oversikten over henne. Jeg synes rett og slett ikke noe om badebursdager:-/ ''Jeg synes rett og slett ikke noe om badebursdager:-/'' Da er vi enige... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Det hadde vært 100% uaktuelt for meg å sende et 7-årig barn på noe slikt uten at jeg eller pappaen ble med selv for å passe på vårt barn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rafens Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Nei, hadde ikke sendt de i rally-bursdag heller. Ser ikke helt forskjellen. Begge deler er farlig for en gjeng viltre syvåringer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Kanskje det hadde vært mulig å leie et mindre basseng? Det finnes noen steder der det er oppvarma basseng for rehabilitering av syke. Som man kanskje kan leie. Da vil dere ha full oversikt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Nei, føler også at badeland blir alt for uoversiktelig, og fatter ikke hvordan noen få voksne skal klare å holde oversikten over alle unga. Det er jo ikke snakk om å telle hoder en gang imellom, man må jo ha oversikten hele tiden på et sånt sted. Nettopp. Huff, høres skummelt ut... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Kanskje det hadde vært mulig å leie et mindre basseng? Det finnes noen steder der det er oppvarma basseng for rehabilitering av syke. Som man kanskje kan leie. Da vil dere ha full oversikt. Er ikke så mange muligheter her vi bor. Har et badested til, men der er det også dypt basseng, og det er ikke aktuelt fra min side. Masse annet man kan finne på med 14 aktive gutter :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.