Gjest Nickløsheletia Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Minstejenta fikk vaksine i dag og i kveld fikk hun feber og følte seg litt slapp. Jeg regner med at dette bare er en reasjon etter vaksinen. Man skal ha en feberfri dag heter det seg etter sykdom, men jeg kan vel sende henne på skolen i morgen hvis hun er i fin form? Skulle gjerne ha vært på jobb i morgen, men holder meg selvsagt hjemme hvis det er nødvendig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hvis hun ikke har feber i morgen tidlig og ellers er i fin form ville jeg sendt henne avgårde. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vavva Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hun kan gå på skolen hvis hun er i fin form. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Må ungene ha en feberfri dag før de går på skolen? Jeg sendte snuppa på skolen i går. Ho har hatt feber siden søndag, og den slapp tirsdag ettermiddag/kveld. Tenkte ikke tanken på at ho ikke skulle på skolen i går. Men trening orket ho ikke. Og det er vel greit nok. Men i dag blir det trening også. Siste innspurt før konkurranse i helgen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Må ungene ha en feberfri dag før de går på skolen? Jeg sendte snuppa på skolen i går. Ho har hatt feber siden søndag, og den slapp tirsdag ettermiddag/kveld. Tenkte ikke tanken på at ho ikke skulle på skolen i går. Men trening orket ho ikke. Og det er vel greit nok. Men i dag blir det trening også. Siste innspurt før konkurranse i helgen. Neida, ungene trenger ikke en feberfri dag før de drar på skolen igjen, så lenge allmenntilstanden tilsier at de kan dra på skolen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Må ungene ha en feberfri dag før de går på skolen? Jeg sendte snuppa på skolen i går. Ho har hatt feber siden søndag, og den slapp tirsdag ettermiddag/kveld. Tenkte ikke tanken på at ho ikke skulle på skolen i går. Men trening orket ho ikke. Og det er vel greit nok. Men i dag blir det trening også. Siste innspurt før konkurranse i helgen. Synes det kommer an på hvor lenge de har vært syke og hvordan almenntilstanden har vært mens de har vært syke! Hvis det har vært lett feber i to dager med helt ok form, ser jeg ikke problemet med å sende på skolen dagen etter. Har de derimot ligget med oppimot 40 i feber i en uke og hatt elendig form, så tror jeg det er lurt med en dag uten feber før de "kastes" ut i det igjen. Synes altså ikke det er noen "fasit" her! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Neida, ungene trenger ikke en feberfri dag før de drar på skolen igjen, så lenge allmenntilstanden tilsier at de kan dra på skolen. Godt å høre. Snuppa kvikna til og tuslet rundt på ettermiddagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.