Gå til innhold

Vaksine-feber-skolen i morgen?

Gjest Nickløsheletia

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia

Minstejenta fikk vaksine i dag og i kveld fikk hun feber og følte seg litt slapp. Jeg regner med at dette bare er en reasjon etter vaksinen.

Man skal ha en feberfri dag heter det seg etter sykdom, men jeg kan vel sende henne på skolen i morgen hvis hun er i fin form?

Skulle gjerne ha vært på jobb i morgen, men holder meg selvsagt hjemme hvis det er nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må ungene ha en feberfri dag før de går på skolen? Jeg sendte snuppa på skolen i går. Ho har hatt feber siden søndag, og den slapp tirsdag ettermiddag/kveld. Tenkte ikke tanken på at ho ikke skulle på skolen i går.

Men trening orket ho ikke. Og det er vel greit nok.

Men i dag blir det trening også. Siste innspurt før konkurranse i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ungene ha en feberfri dag før de går på skolen? Jeg sendte snuppa på skolen i går. Ho har hatt feber siden søndag, og den slapp tirsdag ettermiddag/kveld. Tenkte ikke tanken på at ho ikke skulle på skolen i går.

Neida, ungene trenger ikke en feberfri dag før de drar på skolen igjen, så lenge allmenntilstanden tilsier at de kan dra på skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det kommer an på hvor lenge de har vært syke og hvordan almenntilstanden har vært mens de har vært syke!

Hvis det har vært lett feber i to dager med helt ok form, ser jeg ikke problemet med å sende på skolen dagen etter. Har de derimot ligget med oppimot 40 i feber i en uke og hatt elendig form, så tror jeg det er lurt med en dag uten feber før de "kastes" ut i det igjen.

Synes altså ikke det er noen "fasit" her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, ungene trenger ikke en feberfri dag før de drar på skolen igjen, så lenge allmenntilstanden tilsier at de kan dra på skolen.

Godt å høre. Snuppa kvikna til og tuslet rundt på ettermiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...